Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:08:05 GMT

محصولات جدید گوگل به صورت رسمی معرفی شدند +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۹۱۳۱

محصولات جدید گوگل به صورت رسمی معرفی شدند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم گوگل شب گذشته برگزار شد اما پرچمداران جدید این شرکت و تبلت کانورتیبل جدید گوگل تنها ستاره‌های این رویداد نبودند بلکه در لیست معرفی این شرکت، محصولات جذاب دیگری هم به چشم می‌خورد. همانطور که پیش از این مراسم هم لو رفته بود، علاوه بر گوشی و تبلت این شرکت، سه محصول دیگر هم برای معرفی در شهر نیویورک در نظر گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه محصول Home Hub، کروم کست جدید و Pixel Stand بودند. با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

Home Hub

همانطور که پیش‌تر در شایعات از معرفی بلندگوی هوشمند گوگل باخبر شده بودیم، شب گذشته، گوگل در جریان رویداد معرفی محصولات جدید خود از Home Hub به‌ همراه صفحه نمایش هوشمند رونمایی کردند. در نسل جدید بلندگوی گوگل، شاهد به‌کارگیری صفحه‌نمایشی هستیم تا کاربران علاوه بر کسب اطلاعات از طریق صوت، بتوانند به‌ جنبه بصری دستگاه نیز دسترسی پیدا کنند. بنابراین از این پس، هر سؤالی که از این بلندگوی هوشمند پرسیده شود، این بلندگوی هوشمند علاوه بر پاسخ دادن سؤال، جواب آن را از طریق نمایشگر تعبیه شده روی آن به نمایش می‌گذارد.

برای کنترل شدت نور در شرایط نوری مختلف، این غول دنیای فناوری از فناوری Ambient EQ استفاده کرده که به صورت خودکار اقدام به‌ تنظیم نور صفحه به تناسب نور محیط می‌کند. با این وجود، به‌ دلیل مسائل امنیتی، گوگل هیچگونه دوربینی را برای این دستگاه در نظر نگرفته تا مصرف‌کنندگان آن خیالشان از بابت حفظ حریم خصوصی راحت باشد. به‌ لطف پیاده‌سازی کامل دستیار صوتی گوگل در Home Hub، کاربران می‌توانند سؤالات مختلفی نظیر دستور پخت غذا را بپرسند یا به تماشای ویدئوهای آموزشی در YouTube، گوش‌دادن به موسیقی‌های جدید، بررسی قرارهای درج‌شده در برنامه تقویم و... مشغول شوند.

با این حال، مهم‌ترین کاربرد Home Hub گوگل توانایی کنترل خانه‌ هوشمند است. طبق گفته گوگل، این دستگاه بیش از 5 هزار محصول از 250 تولیدکننده مختلف را پشتیبانی می‌کند. از این رو کاربران می‌توانند بدون نگرانی به روشن‌ کردن ترموستات، خاموش‌کردن چراغ‌ها یا ساخت قهوه توسط قهوه‌ساز هوشمند از راه دور اقدام کنند.

ویژگی جالب دیگر این اسپیکر هوشمند که با اضافه‌ شدن صفحه‌ نمایش پیاده‌سازی شده، امکان مشاهده تصاویر در این دستگاه است. توسط اپلیکیشن کاملا از نو طراحی‌ شده‌ Google Photos، کاربران می‌توانند به‌‌راحتی تصاویر خود را در صفحه‌ نمایش Home Hub تماشا کنند.

طبق اعلام این شرکت، علاقه‌مندان ساکن در ایالات‌متحده آمریکا، بریتانیا و استرالیا از امروز می‌توانند Home Hub گوگل را با قیمت 149 دلار پیش‌خرید کنند. این دستگاه در روز 30 مهر عرضه خواهد شد. باتوجه به قیمت پایین این دستگاه نسبت به ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی که شامل حال آن شده، این احتمال وجود دارد که بازارهای جهانی بازخوردی مثبت را به این بلندگوی هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی گوگل از خود نشان دهند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی Home Hub را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی Pixel Stand

حالا که گوشی‌های جدید گوگل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، این کمپانی وسیله جانبی جدیدی هم برای آن در نظر گرفته است. نام این محصول معرفی شده در کنار دیگر محصولات گوگل، پیکسل استند (Pixel Stand) است؛ یک استند برای گوشی‌های پیکسل که آن‌ها را به صورت بی‌سیم شارژ می‌کند.

با استفاده از پیکسل استند می‌توان Pixel 3 و Pixel 3 XL را در دو حالت عمودی و افقی شارژ کرد. پیکسل استند دارای یک پورت USB-C است. از جمله ویژگی‌های این استند شارژر 79 دلاری باید به شارژ سریع توسط آن اشاره کرد. تمام گوشی‌های هوشمند مبتنی بر فناوری شارژ بی‌سیم Qi را می‌توان با استفاده از این پیکسل استند شارژ کرد.

از جمله ویژگی‌های شارژر بی‌سیم پیکسل باید به اعمال تغییرات در گوشی در حالت‌های مختلف اشاره کرد. برای مثال زمانی که Pixel 3 یا Pixel 3 XL شب برای شارژ روی این استند قرار گیرد، استند به صورت خودکار گوشی را به حالت Do Not Disturb می‌برد. همچنین Pixel 3 در صورت قرار گرفتن روی پیکسل استند در ساعات ابتدایی روز، اطلاعات مربوط به آب و هوا، وضعیت ترافیک و سایر اطلاعات مورد نیاز در ساعات ابتدایی روز را خودکار به کاربر خود نشان خواهد داد.

همچنین، در صورتی که همزمان با پخش موسیقی، گوشی روی داک شارژ قرار گیرد، تصاویری هماهنگ با موسیقی در حال پخش برای کاربر به نمایش گذاشته خواهد شد. با توجه به همگام بودن دستیار صوتی گوگل با پیکسل استند، امکان فراخوانی این دستیار در حالت شارژ با استفاده از دستور Hey Google وجود دارد. گوشی Pixel 3 روی پیکسل استند از قابلیت‌هایی شبیه به Home Hub، محصول دیگر این شرکت بهره می‌برد. برای مثال، این گوشی با اتصال به سنسور Hello‌ متعلق به Nest می‌تواند در هنگام به صدا درآمدن زنگ در، تصویری از جلوی در در اختیار کاربر قرار دهد.

پیکسل استند با قیمت 79 دلاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در ادامه ویدئوی معرفی این محصول قابل توجه را مشاهده کنید و از آشنایی با آن لذت ببرید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کروم کست (Chromecast)

آخرین محصولی که گوگل در مراسم شب گذشته خود معرفی کرد، نسل جدید پخش‌کننده اینترنتی خود، کروم کست بود.

همانطور که می‌دانید، BestBuy یک نمونه از این نسل را به اشتباه به یکی از مشتریان خود به جای کروم کست 2 فروخته بود و اخباری از آن فاش شده بود. هرچند که جدیدترین نسل از این محصول دستخوش تغییرات چندانی نشده است.

کروم‌ کست که اکنون پس از سه‌ سال به‌روزرسانی شده است، همچنان از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند و تنها از استاندارد وای‌فای 802.11ac پشتیبانی استفاده می‌کند. ضمن این که برای کنترل آن هم باید از گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

حداکثر رزولوشن پشتیبانی شده توسط این محصول هم به 1080 پیکسل یا همان رزولوشن FHD محدود می‌شود. هرچند نسل قبلی صرفا از رزولوشن HD پشتیبانی می‌کرد و از این جهت شاهد اندکی بهبود هستیم اما با وجود پشتیبانی از رزولوشن 4K در محصولاتی همچون فایر استیک آمازون و Roku Premiere، ارتقاء به رزولوشن فول‌ اچ‌دی چندان تغییر هیجان‌آوری نیست.

کروم‌کست جدید در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. ضخامت بخش دایره‌ شکل این محصول به 13.8 میلیمتر می‌رسد و طول کلی آن هم 162 میلیمتر است. کروم‌ کست همچنان با قیمت 35 دلار عرضه می‌شود و از سرویس‌ها و شبکه‌هایی همچون نتفلیکس، YouTube، hulu و HBO پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: پرچمداران گوگل معرفی شدند

انتهای پیام/

Home Hub، کروم کست و استند شارژر گوگل معرفی شدند +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، مهدی قربانی اظهار کرد: CRM (Customer Relationship Management) مخفف مدیریت ارتباط با مشتری و هدف آن ارتباط با مشتریان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست‌های آن‌ها به بهترین شکل است.

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی ادامه داد: شرکت صنایع معادن و عمران رضوی با تجمیع فرآیندهای ارتباط با مشتری در یک واحد با ساختاری نظام‌مند و نیز با رویکرد تکریم مشتریان و شناسایی نیازها و انتظارات آن‌ها در خصوص هر یک از محصولات تولیدی اعم از بلوک هبلکس، پنل مسلح AAC، بتن و قطعات پیش‌ساخته بتنی، شن و ماسه، سنگ پلاک و...، این واحد را ایجاد کرده است.

شناسایی نقاط قوت و ضعف در تولید و فروش

وی درباره برنامه‌های تعریف شده در این واحد خاطرنشان کرد: در گام نخست، یک نرم‌افزار جامع سیستم ارتباط با مشتری خریداری خواهد شد تا با استفاده از آن مشتریان شرکت بتوانند با بهره‌گیری از پنل اختصاصی خود به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و نیازها و شکایات خود را به صورت نظام‌مند مطرح کنند.

قربانی ادامه داد: وجود این نرم‌افرار جامع موجب پیگیری و ثبت درخواست‌های مشتریان تا حصول نتیجه به صورت نظام‌مند خواهد شد. ضمن این‌که تحلیل نتایج آماری حاصل از آن شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود در خصوص تولید و فروش هریک از محصولات شرکت را به دنبال خواهد داشت.

پیگیری نظام‌مند درخواست‌ها و نیازهای مشتریان

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی درباره دیگر مزیت‌های واحد CRM خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این واحد، ارتباط با مشتریان به صورت یکپارچه تجمیع می‌شود که این مهم باعث پیگیری نظام‌مند درخواست‌ها و نیازهای مشتریان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین فرآیندهای ارائه خدمت به مشتریان مانند فرآیندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش در این واحد مدیریت می‌شود. ضمن این‌که استفاده از نرم‌افزار CRM موجب مدیریت حجم زیاد اطلاعات مشتریان، فایل‌های مرتبط با آن‌ها و... خواهد شد.

قربانی افزود: داده‌های عملیاتی که از بازاریابی و ارتباط با مشتری جمع‌آوری شده، در این واحد به اطلاعاتی تبدیل می‌شود که علاوه‌بر ارتقاء محصولات و خدمات، در تصمیم‌گیری‌های فرآیندی و استراتژیک به شرکت کمک می‌کند. برای مثال نتایج حاصل از فروش محصولات گوناگون به شرکت، باعث افزایش تمرکز و تعیین استراتژی بازاریابی برای هر یک از آن‌ها می‌شود.

چشم‌اندازی دو ساله

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی در پاسخ به این سوال که چه چشم‌اندازی را برای این واحد متصور هستید؟ گفت: با راه‌اندازی واحد CRM انتظار می‌رود در برنامه زمانی دو ساله با تحلیل نظر مشتریان، اصلاح ساختار و فرآیندهای تولید و فروش، علاوه‌بر ارتقاء رضایت آن‌ها، فروش محصولات نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: این امر همچنین موجب معرفی محصولات جدید به بازار در راستای برآورده‌سازی انتظارات مشتریان خواهد شد. بدین ترتیب رضایت مشتریان به صورت چشمگیر افزایش می‌یابد و میزان شکایات وارده طی دو سال به کمتر از یک درصد می‌رسد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023