Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در این همایش که صبح چهارشنبه ١٨مهرماه ٩٧ به میزبانی مدیریت شعب استان خراسان‌رضوی در مشهد الرضا(ع) برگزار شد، ضمن تشریح نقش و جایگاه برنامه‌ریزی در رسیدن به اهداف سازمانی گفت: هر سازمانی برای پیشرفت و بقاء و استمرار فعالیت‌ها نیازمند برنامه است و یک سازمان بدون برنامه به واقع یک سازمان شکست خورده محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به شرایط بانک صادرات ایران در سال ٩٦ و ضرورت وجود برنامه گفت: این بانک در سال ٩٦ با یک برنامه سه بخشی و با قوت و تلاش همکاران در سراسر کشور افق روشن‌تر و امیدوارکننده‌تری را ترسیم و موفقیت‌هایی نیز کسب کرد.

صیدی افزود: در مسیر رشد، وجود برنامه مهم است اما مهم‌تر از آن اجرا و پایبندی به اجرای آن است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری میزگردهای تخصصی گفت: با توجه به ضرورت‌های موجود، این میزگردها در ٤ بخش «بازاریابی، جذب منابع و ارتباط با مشتریان»، «مصارف، بهداشت اعتباری و مطالبات»، «ساختار سازمانی، اختیارات، مسئولیت‌ها و پاسخ‌گویی» و «سرمایه‌های انسانی و فکری و ارزیابی عملکرد» برگزار شد که مهمترین اهداف و استراتژی‌های بانک برای بهره‌گیری از فرصت‌های ایجاد شده را فراهم ساخته و زمینه را برای کسب دستاوردهای بیشتر مهیا کرده‌اند.

بنا براین گزارش، در جریان سفر سه روزه کاری مدیرعامل، معاونان و روسای صف و ستاد بانک صادرات ایران به مشهد مقدس در مراسمی در روز سه‌شنبه، از زحمات محمدحسین زارعی، مدیر سابق شعب استان خراسان‌رضوی تقدیر و حکم انتصاب محمود حاتمی برای مدیریت جدید شعب این استان به وی ابلاغ شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک صادرات اهداف همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا مسئولیت دارد جلوی محتوای تحریفی را بگیرد

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کار‌های بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکو‌ها تذکر داده و سکو‌ها هم حذف کردند.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهاد‌های فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ساترا مسئولیت دارد جلوی محتوای تحریفی را بگیرد
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی