Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: مرحله استانی  بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی ۲۱و۲۲ مهرماه در ارومیه برگزار می شود.
به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی جواد زاهدی در نشست خبری با محوریت بیست ویکمین جشنواره قصه گویی که در سالن اجتماعات این کانون برگزار شد افزود: مرحله استانی بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی  ۲۱و۲۲ مهر در ارومیه برگزار خواهد شد و نفرات برتر به بخش منطقه ای جشنواره که آبان ماه در اردبیل برگزار می شود، راه خواهندیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهدی  باتاکید به اینکه مرحله شهرستانی جشنواره باحضور ۲۳۶ قصه گو در شهریور ماه برگزار شد اظهار کرد: بخش استانی این جشنواره با ۱۵۱قصه باشرکت ۶۳ نفر قصه گو در سه بخش پدربزرگ و مادربزرگ،پسر ودختر و زن  و مرد در دو موضوع آزاد و تخصصی مهرماه امسال برگزار و ۱۱ نفر برگزیده به مرحله منطقه ای جشنواره که در اردبیل برگزار خواهد شد راه می یابند.
وی ادامه داد: رویکرد امسال جشنواره بین المللی قصه گویی، تمرین زندگی و خوب زندگی کردن در قالب قصه گویی است.
زاهدی افزود: بخش دوم جشنواره باعنوان مقاله نویسی نیز برگزار خواهدشد که در این بخش از آذربایجان غربی ۱۰ مقاله به مرحله بین المللی جشنواره راه یافته است.
وی بااشاره به اینکه قصه گویی برای کانون صرفا یک فعالیت نیست بلکه بخشی از عملکرد کانون است تصریح کرد: بارزترین فعالیت کانون پرورش فکری استان قصه گویی بوده و هیچ شهری در استان وجود ندارد که فعالیت قصه گویی درآن اجرا نشود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه براساس قصه گویی مهارت زندگی به کودکان منتقل می شود خاطرنشان کرد: قصه یک هنر است که در بطن آن مسائل زندگی و تخصص به کودکان یاد داده می شود.
زاهدی به بخش قصه گویی در ۹۰ ثانیه که امسال به جشنواره اضافه شده است اشاره کرد و گفت: ۷۵ اثر از استان به این بخش ازجشنواره ارسال شده که نشان از مشارکت خوب مردم در این بخش است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 آذربایجان غربی جشنواره بین المللی زن و مرد سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهابی، ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح زندگی با آیه‌ها با هدف ترویج زندگی با قرآن در ابتدای ماه مبارک رمضان شروع به کار کرده، افزود: با پایان مرحله اول این پویش و ارزیابی نهایی، باید تصدیق کرد که این طرح مورد استقبال کرمانی‌ها قرار گرفت.

وی، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان که آزمون به صورت روزانه برگزار می‌شد، روزانه به طور میانگین بین ۵ تا ۶ هزار نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کردند که جمعاً در این طرح ۲۰۵ هزار پیامک از ۶۲ هزار شماره دریافت شد.

وی، تصریح کرد: یکی از اهداف طرح زندگی با آیه‌ها، حفظ آیه‌های منتخب قرآن توسط شرکت کنندگان بود، که قریب به ۱۵ هزار نفر موفق شدند ۳۰ آیه منتخب را حفظ نمایند.

حجت‌الاسلام شهابی، گفت: این پویش، طرحی سه ساله بوده و هدف بلند مدت آن این است که مخاطبین، ۱۵۰ تا ۲۰۰ آیه قرآنی که در فرآیندی پژوهشی توسط نخبگان انتخاب شده را مورد تدبر قرار داده و حفظ کنند و در نهایت این آیات به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شده و مردم با آن زندگی کنند.

وی، افزود: مراسم اختتامیه و قرعه کشی مرحله اول زندگی با آیه‌ها در روزهای آتی و با اطلاع‌رسانی از کانال ایتای طرح زندگی با آیه‌های کرمان برگزار خواهد شد و جوایز نفرات برتر این مرحله در همان مراسم اهدا می‌گردد.

کد خبر 6097424

دیگر خبرها

  • سومین کنگره علمی «وانا» در ارومیه برگزار می‌شود
  • سومین کنگره علمی «وانا» در شهر ارومیه برگزار می‌شود
  • «آشیل» به جشنواره فیلم سیدنی دعوت شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند