Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@11:45:58 GMT

ساماندهی کارتن خوابها در آستانه سرمای هوا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۹۶۲۶

خرداد: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد که زمستان امن تهران برای کارتن خوابها، بی خانمان ها و آسیب دیدگان اجتماعی ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش خرداد به نقل از  ایسنا، ولی الله شجاع پوریان  از برنامه ریزی گسترده و آمادگی کامل شهرداری تهران برای ورود به فصل سرما و ساماندهی مراکز وابسته به شهرداری برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی از جمله کارتن خواب ها و بی خانمان‌ها خبرداد و  با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر برنامه‌ریزی منسجم پیش از شروع فصل سرما گفت: کمک به بی خانمان ها، جدای از تکالیف قانونی، وظیفه‌ای دینی، انسانی و ملی است، لذا کلیه بخش‌های مختلف شهرداری از چند ماه گذشته اقدامات و برنامه‌های لازم برای آغاز فصل سرما را تدوین کرده‌اند و با شناسایی و آسیب شناسی کمبودها، نقاط ضعف و اقشار آسیب پذیر، تا چند روز آینده شیوه نامه ای جهت تمهید شرایط و آمادگی مناطق ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار تهران از مدیران واحدهای مختلف سازمان خدمات اجتماعی درخواست کرد در فرصت باقیمانده سریعا کمبودها شناسایی و رفع شوند و بر بازدید مداوم جهت پیگیری و اجرای هرچه بهتر برنامه ها تاکید کرد و افزود: جلسات مستمری با بهزیستی به منظور ساماندهی افراد پذیرش شده در سامانسراها داشته ایم، همچنین با وزارت بهداشت هماهنگی هایی صورت گرفته تا افراد نیازمند درمان و معالجه در فصل زمستان با تایید وزارت بهداشت بستری و درمان شوند، مراکز بهاران در مناطق مختلف بازسازی شده و گشت های شناسایی به صورت کامل نسبت به پیش بینی مراکز معین و تجهیز مراکز خدماتی اقدام کرده اند، از فرمانداری تهران خواسته ایم به عنوان متولی هماهنگی میان دستگاه ها ستاد منسجمی را برای پیگیری وظایف هر بخش تشکیل دهد.


شجاع پوریان تصریح کرد: مراکز بهاران، پرتو، مددسراها، گرمخانه ها، مراکز مادر و کودک امسال مقدمات و تمهیدات لازم برای ورود به فصل سرما را پیش بینی کرده‌اند و تاکید کرده‌ایم چنانچه بخشی‌هایی دچار کمبود یا محدودیت هستند در اسرع وقت به معاونت اعلام کنند تا بخش هایی که توسط معاونت قابل رفع باشد انجام و در صورت نیاز دستور مساعد شهردار تهران اخذ شود.


بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی شهرداری تهران، معاون شهردار تهران ابراز امیدواری کرد سایر دستگاه های مسئول نیز تکالیف خود را به خوبی انجام دهند و افزود: ما بستر لازم برای ارائه خدمات به شهروندان آسیب پذیر، بی خانمان‌ها و کارتن خواب‌ها را فراهم کرده‌ایم، از شهروندان هم می‌خواهیم به کمک گشت های شناسایی ما بیایند و چنانچه فردی نیازمند مساعدت و حمایت را مشاهده کردند به واحدهای ما معرفی کنند تا در کوتاهترین فرصت شناسایی و پذیرش شوند.

برچسب ها: کارتن خواب ، سرمای ، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: کارتن خواب سرمای معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، اظهار داشت: برای برطرف‌کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.

وی افزود: در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به‌خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده چرا که هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.

استاندار لرستان، ادامه داد: در بسیاری از صحنه‌های مهم انقلاب، مردم از مسئولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به‌خوبی عمل کرده است؛ بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت، گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه‌های مختلف امکان‌پذیر است و خدمت‌رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

وی افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضایت خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

استاندار لرستان، تصریح کرد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت‌زدایی مأموریت دارند و توانمندسازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

شفقت، بیان کرد: توجه به مجموعه آموزش‌وپرورش در اولویت قرار دارد و دانش‌آموزان باید فرهنگ دینی را فراگیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد: آسیب‌های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را به‌تدریج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

کد خبر 6090438

دیگر خبرها

  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان