Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما از اندونزی، احسان موسی نژاد پس از پیروزی مقابل حریفی از کره جنوبی گفت: رقیب من در دیدار نهایی بسیار سرسخت بود. او قهرمانی پارالمپیک 2016 ریو و 2012 لندن را در کارنامه خود دارد و تجربه بالایی هم داشت. اما ما یک سال است که داریم تمرین می کنیم و با زحمات فراوان سرمربی و مربی عزیزم تمام نقاط ضعف و قوت حریفان را درآوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین زحمات است که باعث شده من بتوانم قهرمان دو دوره پارالمپیک را شکست دهم. من تنها دو سال است وارد رشته جودو شده ام، اما حریفم تجربه بسیار بالایی داشت و هر چه به آخر دیدار نزدیک شدیم، بدنش رو به تحلیل رفت و من توانستم در تایم طلایی آن هم با اخطار او را شکست دهم. وی بیان کرد: جا دارد از کادر فنی تیم آقای حاج یوسفزاده و معابی بسیار تشکر کنم که آنها از نظر فنی، یک دنیا هستند. همچنین از آقای خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان تشکر می کنم که اردو های تمرینی و هتل های بسیار خوبی را در این مدت برای ما فراهم کردند.
جودوکار دسته منهای 100 کیلوگرم کشورمان اظهار داشت: تنها کمبود ما برگزاری اردو های برون مرزی و انجام کمپ های مشترک است. ما باید در اردو های بین المللی حضور پیدا کنیم و بدنمان به تن حریفان قدرتمند دنیا بخورد تا به تجربه مان افزوده شود.
موسی نژاد در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی که کمتر از یک ماه دیگر در کشور پرتغال برگزار می شود گفت: از همین حالا باید خود را برای آن رقابت ها آماده کنیم تا بتوانیم در مسابقات جهانی هم خوش بدرخشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاراآسیایی موسی نژاد جودو نابینایان دسته 100

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...