Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: عملکرد استان قزوین در طرح بازآفرینی شهری قابل قبول و مطلوب نیست. ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرخزاد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در سالن جلسات ستاد مدیریت بحران برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در ستاد بازآفرینی عملکرد استان قزوین قابل قبول نبوده و پیشرفت مطلوبی در این زمینه نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید در راستای طرح بازآفرینی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در این زمینه اقدامات جدی انجام دهند، ادامه داد: طرح مسکن امید که ساخت 200 هزار واحد در محله‌های ناکارآمد استان بوده در دست اجراست اما متاسفانه در استان پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است.

فرخزاد با بیان اینکه در اجرای طرح مسکن امید، قزوین یکی از 4 استانی بود‌ که هیچ کاری انجام نداده و در سامانه ثبت نداشته است، عنوان کرد: یک میلیارد دلار برای بافت‌های فرسوده در سطح کشور اختصاص یافته که 100 تا 200 میلیارد تومان سهم استان قزوین در بازآفرینی و طرح امید است که باید مدنظر قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در ستاد بازآفرینی اختیار قانونی داریم که اگر زمین بلااستفاده متعلق به دستگاهی تملک و در اختیار راه و شهرسازی در طرح بازآفرینی و امید قرار گیرد.

فرخزاد با بیان اینکه اگر تا 2 هفته آینده دستگاه‌ها اقدامات لازم را انجام ندهند اسامی اعلام و با آنها برخورد خواهد شد، تصریح کرد: فرسودگی شبکه آب شرب در سطح استان مشکلات جدی به وجود آورده که باید فکری اساسی در این زمینه انجام شود.

وی بر بازنگری طرح هادی‌‌آباد و توجه به مسائلی اجتماعی و فرهنگی در این طرح تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

R41364/P1377/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است