Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مربوط به سال 1396 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، عضو هیات مدیره بانک و نیز مدیران امور ، روسا و کارشناسان ادارات برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این مراسم، جعفر آقا ملایی عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به مدت سپرده پذیری این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه که از ابتدای تیرماه 96 تا پایان تیرماه 97 ادامه داشت ،تصریح کرد: سپرده گذارانی که دارای حداقل موجودی200 هزار ریال و به مدت 90 روز متوالی در دوره سپرده پذیری بودند و امروز(روز قرعه کشی) حساب آنان مفتوح است، واجد شرکت در این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن هستند.
 
وی همچنین اذعان داشت: در سال ۹۷ تعداد ۳۷۸۰۹۳۰ حساب از حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن حایز شرایط لازم برای قرعه کشی هستند.
 
عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان این موضوع که بخشی از منابع حساب های قرض الحسنه برای امور عام المنفعه اختصاص داده می شود اظهار داشت: از شهریور سال ۹۶ تا شهریور سال ۹۷ از محل منابع مالی این حسابها در مناطق محروم سه مدرسه در کشور در استانهای خوزستان،فارس و لرستان احداث و افتتاح شده است و سه مدرسه دیگر نیز در مراحل پایانی احداث است.
 
در ادامه این مراسم،قرعه کشی 10 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال ،80 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش چهارصد میلیون ریال ، 180 فقره کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی به ارزش صد و پنجاه میلیون ریال ، 480 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی به ارزش پنجاه میلیون ریال و 37300 فقره جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال و هزاران جوایز نقدی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک انجام شد .
 
لازم به ذکر است نتایج سی و هشتمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن بزودی از طریق سایت این بانک به آدرسwww.bank-maskan.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک مسکن قرعه کشی قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی