Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@01:02:47 GMT

# ناهید_خداکرمی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۰۲۵۳

# ناهید_خداکرمی

خداکرمی امروز در مصاحبه‌ای تصادف را تأیید اما مکان آن را تکذیب کرد و گفت برادرش که راننده اوست نه در سفر شمال که در جاده‌ای در جنوب تهران تصادف کرده و کروکی‌اش را هم منتشر می‌کند. بیمه هم خسارت را پرداخت می‌کند و اگر هم بیمه ندهد خودش پرداخت می‌کند.
یگانه خدامی ؛ اظهارنظر ناهید خداکرمی درباره خبر و عکسی که از خودرو آسیب دیده شورای شهر منتشر شد یکی از بحث برانگیز‌ترین مسائل امروز فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز گفته شد او خودرو شورای شهر را به برادرش داده که در سفر تفریحی تصادف شدیدی کرده و ماشین تقریباً اوراق شده است! خداکرمی امروز در مصاحبه‌ای تصادف را تأیید اما مکان آن را تکذیب کرد و گفت برادرش که راننده اوست نه در سفر شمال که در جاده‌ای در جنوب تهران تصادف کرده و کروکی‌اش را هم منتشر می‌کند. بیمه هم خسارت را پرداخت می‌کند و اگر هم بیمه ندهد خودش پرداخت می‌کند. همین جمله‌ها هم دستمایه طنزپردازی کاربران ایرانی شد و توئیت‌هایی هم با موضوعاتی مثل سوابق خداکرمی، موضوعاتی که در شورا با آنها مخالفت کرده و حرف‌هایش نوشته شد. استعفای نیکی هیلی و هشتگش در فضای مجازی هنوز خبرساز است. اینکه بعضی‌ها می‌گویند اخراج شده و نقل قول‌هایی که از او درباره کارهای پشت پرده دختر و داماد ترامپ منتشر شده است باعث شده موج این خبر از بین نرود و کاربران ایرانی درباره‌اش بنویسند. سیاسی‌ها از نگاه خودشان و از نظر سیاسی این استعفا و اثراتش را بررسی می‌کنند و بقیه کاربران حرف‌های هیلی و شایعات را منتشر می‌کنند. ضمن اینکه به این اشاره می‌کنند که هیلی اقدامات زیادی علیه ایران انجام داد.
البته مسأله جانشین هیلی هم از موضوعات مورد علاقه کاربران ایرانی است. در حالی که گفته می‌شد دینا حبیب پاول مصری تبار معاون سابق مشاور امنیت ملی کاخ سفید در امور راهبردی نماینده امریکا در سازمان ملل می‌شود و با هشتگ نامش در شبکه‌های مجازی درباره خودش و سوابقش نوشته می‌شد، نقل قولی از ترامپ منتشر شد:«هیچ کس با صلاحیت‌تر و لایق‌تر از ایوانکا برای جانشینی نیکی هیلی نیست.» با همین نقل قول معادله بهم خورد و کاربران شروع کردند به نوشتن درباره این جمله و انتخاب ایوانکا.
موضوع دیگری که مورد توجه قرار گرفته و محیط زیستی است تلف شدن 5 گورخر در عملیات زنده‌گیری و انتقال ۱۰ گورخر از منطقه توران به پارک ملی کویر، توسط سازمان حفاظت محیط زیست است. موضوعات مرتبط با محیط زیست معمولاً بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی دارد و بیشتر آنها درباره‌اش حساس هستند و واکنش نشان می‌دهند. تعجب و تأسف را در بیشتر توئیت‌هایی که درباره این موضوع با هشتگ‌های زنده‌گیری و گورخر نوشته می‌شود می‌توانیم ببینیم. خیلی‌ها نوشته‌اند که خوب است این عملیات زنده‌گیری بوده اگر می‌خواستند شکارشان کنند چه می‌کردند؟!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد

سامسونگ در جهت سازگاری بیشتر گلکسی A35 با شبکه‌ی 4G، به‌روزرسانی غیرمنتظره‌ای برای این گوشی منتشر کرد.

به‌گزارش سم‌موبایل، جدیدترین به‌روزرسانی گوشی سامسونگ مدل گلکسی A35 دارای فرم‌ور A356BXXU1AXBB است و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G TDD را گسترش می‌دهد. به‌روزرسانی مورد بحث در انحصار کاربران اروپایی است.

سامسونگ می‌گوید کسانی که در آلمان اقدام به خرید گوشی کرده باشند، نمی‌توانند از شبکه‌ی 4G TDD در کشور‌های بلژیک، دانمارک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، لهستان، سوئیس و جمهوری چک استفاده کنند. شبکه‌ی اینترنت اکثر کشور‌های نام‌برده از نوع 4G FDD است و احتمالاً کاربران با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد.

علاوه‌بر گلکسی A35، خانواده‌ی گلکسی S24، خانواده‌ی گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی A54 نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی