Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@17:03:56 GMT

مجلس ختم برای روح الله حضرت پور ! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۰۵۰۱

مجلس ختم برای روح الله حضرت پور ! (+عکس)

خرداد: دلواپسان با روشن کردن شمع و توزیع خرما،نماینده ارومیه را از هم اکنون مُرده دانستند!


 به گزارش خرداد ،تندورهای مخالف FATF که در روزهای گذشته با ارسال پیمک های موهن، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را تهدید به مرگ کرده بودند، این بار پا را فراتر گذاشته و گروه دیگری از آنها برای یکی از نمایندگان موافق FATF  مجلس ختم گرفتند! 


این اتفاق در دانشگاه صنعتی ارومیه رخ داد و برگزار کنندگان این شوی تبلیغی، نام برنامه خود را مجلس ختم منافقین گذاشتند و با چسباندن عکس حضرت پور روی پارچه مشکی، کنارش نوشتند: از نمایندگان شهر ارومیه چه کسانی به این طرح رأی مثبت دادند؟

چند روز پیش حضرت پور که از نمایندگان اصولگرا و میانه روی مجلس محسوب می شود، اعلام کرد که به لایحه CFT (مرتبط با FATF) رأی مثبت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی در گفت و گوی کوتاهی با عصر ایران با اشاره به رأی مثبت خود به این لایحه گفت: از مدت ها پیش که این لایحه مطرح شد، بررسی های خود را درباره آن شروع کردم، از مرکز پژوهش های مجلس نتیجه مطالعات مربوط به آن را خواستم، با کارشناسان متعدد مشورت کردم، با موافقان و مخالفان بحث کردم، مقالات ایجابی و سلبی زیادی در این باره مطالعه کردم و در نهایت به این اقناع وجدانی رسیدم که خیر و صلاح کشور، مردم و نظام در این است که با تصویب این لایحه یکی از بهانه های دشمنان ایران را از آنها بستانیم و اجازه ندهیم ایران در لیست سیاه مبادلات بانکی جهان قرار بگیرد، بنابراین با نگاهی علمی و خیرخواهانه و غیرجناحی به آن رأی مثبت دادم .

حضرت پور افزود: این که عده ای مخالف باشند، امری کاملاً طبیعی است اما اضطرابی که آنان را فرا گرفته بسیار سوال برانگیز است که چه منافعی از آنها به خطر افتاده است که این گونه دست به هر عمل غیراخلاقی و غیر قانونی می زنند و حتی از تهدید به مرگ نمایندگان مردم ابایی ندارند! اتفاقاً این واکنش های نابخردانه نشان می دهد که مجلس کار خود را به درستی انجام داده است و نمایندگان نیز بیدی نیستند که از این بادها بلرزند.
برچسب ها: قتل ، روح الله حضرت پور ، مجلس ختم

منبع: خرداد

کلیدواژه: قتل مجلس ختم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • حامیان گشت ارشاد
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟