Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دو تیم ملوان و گل گهر سیرجان از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته هفتم، در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، تیم مهمان موفق شد 3-1 ملوان را شکست دهد.

در این بازی ابتدا تیم ملوان توسط خشایار زبرجد به گل رسید اما این پایان کار نبود و گل گهر در همان نیمه اول، به بازی برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیرجانی‌ها با گل دقیقه 39 امین پورعلی از روی نقطه پنالتی به تساوی رسیدند و با همین حال به رختکن رفتند.

نیمه مربیان را اما وینگو بگوویچ برنده شد. پس اخراج سعید سالارزاده کاپیتان ملوان، شیرازه این تیم از هم پاشید و در عرض 10 دقیقه، تمام داشته‌های خود را هدر دادند. ابتدا مهرداد آوخ در دقیقه 70 موفق شد دروازه حمید عرفانی را باز کند و سپس مجددا امین پورعلی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

ملوان: حمید عرفانی - سعید سالارزاده - امیرمهدی جانملکی، پوریا غلامی - وحید حیدریه - شهاب زندی - میلاد کمندانی - خشایار زبرجد - محمد حسین پور - بابک مرادی - شهریار مغانلو

گل گهر سیرجان: مهرداد بشاگردی - علیرضا ابراهیمی - بهمن کامل - علی زندوی - علی قربانخانی - امین پورعلی - حسن شوشتری - عباس پورخسروانی - امین درویشی - مهرداد آوخ - پیمان رنجبری

گفتنی است گل گهر با این پیروزی 13 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رسید و ملوان نیز باهمان 3 امتیاز به رده پانزدهم جدول سقوط کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی جدول رقابت های لیگ فوتبال ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش صدای ایران از ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی چهارشنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق زاده، حسن شوشتری (محمد آبشک)، علیرضا کاظمی (علیرضا خوش کفا)، ابوالفضل کوهی (جواد آقایی پور)، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو (پیمان رنجبری) برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده (پدرام قاضی پور)، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی (محمدرضا سلیمانی)، رضا جعفری و محمد عمری ترکیب ملوان را تشکیل دادند.

گل‌های این بازی را رضا جعفری در دقیقه ۲۸ برای ملوان و اندونگ در دقیقه ۵۹ برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

در این دیدار بهروز بارانی و دوستونبک تورسانو از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی بود که بهمن عبداللهی و صادق رستمی او را همراهی کردند.

در حال حاضر استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار دارد همچنین ملوان با ۳۹ امتیاز در مکان پنجم است.


دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند