Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@23:33:08 GMT

تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت بهرام شفیع

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۰۹۷۰

تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت بهرام شفیع

خبرگزاری میزان- علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مجری و گزارشگر توانمند و پیشکسوت تلویزیون مرحوم بهرام شفیع را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از خانه ملت،علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مجری و گزارشگر توانمند و پیشکسوت تلویزیون مرحوم بهرام شفیع را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون‌

درگذشت مجری و گزارشگر توانمند و پیشکسوت تلویزیون مرحوم بهرام شفیع موجب تاسف گردید.

ایشان سال‌های متمادی با برنامه سازی در رسانه ملی به بررسی موضوعات ورزشی در کشور می‌پرداخت و چهره نام آشنای مردم بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه رسانه‌ای و ورزشی کشور و خانواده ایشان برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.

علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهرام شفیع لاریجانی پیام تسلیت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • فیلم/ کنایه تند مجری تلویزیون به ساترا
  • ببینید | کَل‌کَل عجیب مجری تلویزیون با وزیر ورزش روی آنتن زنده
  • عکس‌| گزارشگر تلویزیون سرمربی یک تیم شد!
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • خبرنگار پیشکسوت صداوسیما درگذشت
  • در گذشت خبرنگار باسابقه صداوسیما
  • حسین تبریزی درگذشت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال