Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ايكوپرس؛ مهدي يونسيان در آيين بهره برداري از آمبولانس هاي پيشرفته ناوگان اورژانس كشور اظهار كرد: آمبولانس هايي كه به وزارت بهداشت تحويل مي دهيم داراي مدرن ترين تجهيزات براي رفاه حال بيمار و راننده است.
 
وي سابقه همكاري ايران خودرو ديزل با وزارت بهداشت در زمينه تامين ناوگان اورژانس را از سال 78 دانست و گفت: تاكنون دوهزار و 700 دستگاه آمبولانس در اختيار اين وزارت خانه قرار داده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
يونسيان با اشاره به محدوديت هاي بين المللي فعلي، داخلي سازي توليد و تجهيز آمبولانس را از اولويت هاي اصلي ايران خودرو ديزل عنوان كرد و گفت: آمادگي داريم محصول ون وانا را براي بهره مندي در ناوگان اورژانس تجهيز كنيم. همچنين توانمندي لازم براي تجهيز آمبولانس هاي وارداتي را نيز داريم.
 
مديرعامل ايران خودرو ديزل از مشاركت شركت گواه براي تامين نيازمندي هاي بخش خدمات پس از فروش آمبولانس ها خبر داد و گفت: تمهيداتي را براي تامين قطعات يدكي و مصرفي در دوران گارانتي و وارانتي انديشيده ايم.
 
وي تصريح كرد: مصرف كنندگان بايد از دريافت خدمات پس از فروش به موقع و با كيفيت اطمينان داشته باشند.
 
گفتني است مراسم بهره برداري از 400 دستگاه آمبولانس اورژانس كشور با حضور وزير بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي،‌ معاون امور صنايع وزير صمت، معاون توسعه وزير بهداشت، رئيس سازمان اورژانس كشور و مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در شركت ايران خودرو ديزل برگزار شد. در اين مراسم 300 دستگاه آمبولانس توسط ايران خودرو ديزل تحويل وزارت بهداشت داده شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران خودرو دیزل تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس

مسئول موتورلانس اورژانس فارس در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: امسال تعداد موتورلانس‌ها از سه دستگاه به ۷ دستگاه افزایش یافته و ۸۰ درصد خدماتی که آمبولانس ارایه می‌کند از طریق کارشناسان موتور بانی ارایه می‌شود.
محلاتی افزود: استان فارس بعد از تهران بیشترین موتورلانس را دارد و در حال حاضر ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیراز از خدمات موتور بانی به صورت ۲۴ ساعت‌ها استفاده می کنند.

مسئول موتورلانس اورژانس فارس گفت:  در اماکنی که ترافیک سنگین است و آمبولانس ها به سختی تردد می کنند، موتورلانس‌ها به سرعت اعزام می‌شوند تا خدمات اورژانسی اولیه به بیماران ارائه و در صورت نیاز، آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود.
وی با بیان اینکه از پارسال که موتور بانی در شیراز راه اندازی شد بسیاری از ماموریت‌های اورژانس فارس سریعتر انجام می‌شود ، افزود: آمبولانس‌ها به طور میانگین ۷ دقیقه و موتورلانس‌ها ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و خدمات پزشکی ارایه می‌شود.

دیگر خبرها

  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • بررسی تامین ناوگان حمل و نقل شهری در کمیسیون اصل نود
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی