Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان کشورمان در پایان چهارمین روز از بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در رده سوم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت. ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری رزمی نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم، چهارمین روز از بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی در حالی خاتمه یافت که پرمدال‌ترین روز کاروان ایران رقم خورد و ورزشکاران کشورمان موفق به کسب 13 طلا، 9 نقره و 10 برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لطف همین مدال‌آوری، کاروان ایران توانست به رده سوم صعود کند و بالاتر از ازبکستان و ژاپن قرار بگیرد.

تاکنون 957 مدال توزیع شده که 314 طلا، 307 نقره و 336 برنز بوده است. این مدال‌ها توسط ورزشکاران 33 کشور بدست آمده و 11 کشور هنوز نتوانسته‌اند نماینده‌ای روی سکو داشته باشند.

در پایان روز چهارم کاروان چین با 105 طلا، 53 نقره و 39 برنز با اقتدار در صدر است، کره جنوبی با 38 طلا، 31 نقره و 26 برنز در رده دوم ایستاده و ایران با کسب 30 طلا، 23 نقره و 27 برنز رتبه سومی را در اختیار دارد.

جایگاه و تعداد مدال‌های 10 تیم برتر این بازی‌ها در زیر آمده است:

انتهای پیام/

R1351/P1351/S3,29,30,31,32,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0

به گزارش ورزش سه، ملوان در شرایطی امروز در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان سپاهان خواهد بود که در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و سپاهان نیز با ۴۲ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

شاگردان مهدی تارتار که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار خواهند بود، این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی امروز به رتبه چهارم جدول صعود کند و در مقابل سپاهان نیز به دنبال این خواهد بود که با کسب سه امتیاز این دیدار، دومین برد متوالی خود پس از یک دوره بحرانی را کسب کند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر / ورزشگاه سیروس قایقران/ تماشاگر:
گروه داوری: مرتضی منصوریان، حسن ظهیری، محسن سلطانی و فرهاد امینی/ ناظر: فریدون اصفهانی

ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آزمان اکوان، ابودر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سپاهان:
نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

دیگر خبرها

  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0