Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، الدیار اعلام کرد: افراد نقابدار اواخر دوشنبه شب به منزل احمد خاشقجی برادر جمال خاشقجی -ناپدیده شده پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول- یورش برده و احمد خاشقجی و همسرش را به قتل رسانده اند.

براساس این گزارش؛ طبق گفته یکی از زنان همسایه منزل احمد خاشقجی؛  افراد نقابدار با یورش به منزل احمد خاشقجی سرش را با شمشیر زده اند و هنگامی که همسرش برای نجاتش شتافته با وارد کردن ضرباتی وی را نیز به قتل رسانده اند اما سه فرزند آنها از درب پشتی منزل فرار کرده اند و همسایگان آنها در منازل خود پناه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمان پس از کشته احمد خاشقجی و همسرش سوار بر خودرو مشکی رنگ شده و به سوی مکان نامعلوم در جده متواری شده اند.

این زن به شبکه ای بی سی گفت که افراد نقابدار به شکل وحشیانه به منزل احمد خاشقجی یورش برده اند و آنقدر با شمشیر به گردن احمد ضربه زده اند تا سرش قطع شده و همسرش که در حال فریاد و خواستن کمک بود از سوی مهاجمان با ضربات خنجری که به قلبش فرود آمد، کشته شد.

به گفته این زن سپس پلیس سعودی به محل آمد و از همسایگان خواست که متفرق شوند و دو جنازه را با خود به سوی مکان نامعلومی منتقل کرد و دیگر نیروها وارد منزل احمد خاشقجی شدند و منزل را تاصبح بازرسی کردند.

این زن فاش کرد که سه فرزند احمد خاشقجی که ۱۴ تا ۱۸ ساله هستند به شدت اوضاع پریشانی دارند به ویژه محمد پسر بزرگ وی که ۱۸ سال دارد که شاهد گردن زده شدن پدرش بوده است.

بر اساس این گزارش؛ وحشت شدید ساکنان را فرا گرفته است به ویژه که نیروهای امنیتی پس از این فرزندان احمد خاشقجی را نیافتند به ساکنان هشدار داده اند که هر که فرزندان احمد خاشقجی را پناه داده، سرنوشتش مرگ است.

نیروهای امنیتی سعودی پس از اینکه از منزل رفتند درب آن را قفل کردند و مانع از نزدیک شدن افراد به منزل شدند.

کد خبر 4427058

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال خاشقجی عربستان سعودی اربعین ۹۷ ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی روسیه ترکیه سوریه ایران عراق رژیم صهیونیستی جمال خاشقجی دونالد ترامپ فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم جمال موسیالا به دارمشتات (دارمشتات 1-3 بایرن مونیخ)

جمال موسیالا گل دوم خودش و گل سوم بایرن مونیخ را وارد دروازه دارمشتات کرد.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • پیشگیری از وقوع سرقت منزل در تعطیلات نوروزی
  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • روایت آیت الله خامنه‌ای از چگونگی آشنایی‌شان با حاج احمد آقا
  • راه‌های جلوگیری از سرقت منزل در تعطیلات نوروز
  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • در تعطیلات نوروزی منازل را به افراد آشنا بسپارید
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات
  • گل دوم جمال موسیالا به دارمشتات (دارمشتات 1-3 بایرن مونیخ)