Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهر انار گفت: آنچه باعث موفقیت جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار شده است، علاوه بر مدیریت دبیرخانه کانون های مساجد استان، انسجام مسئولین و فعالین فرهنگی این شهرستان است.

علی رحیمی، شهردار شهر انار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار گفت: شهرستان انار در برنامه های فرهنگی و قرآنی فعال است تاجایی که این شهرستان فقط در رشته حفظ کل دارای  70 حافظ است که این امر می تواند عامل خیر و برکت در این شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 نفر از شهرستان انار در این جشنواره شرکت می کنند، افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان در سال گذشته که در انار برگزار شد، با استقبال خوبی روبرو شد و پیش بینی می شود امسال نیز شاهد استقبال خوبی باشیم.

 

شهردار انار با بیان این مطلب که اینگونه برنامه ها موجب افزایش انگیزه نوجوانان و جوانان و استقبال آنها از اینگونه برنامه ها می شود، اظهار داشت: برگزاری برنامه های جانبی موجب جذب عموم می شود از طرف دیگر به لطف خدا مسئولین شهرستان انار و مردم در جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی پای کار هستند.

 

وی بیان داشت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و قرآنی در کاهش معضلات و مشکلات جامعه اثرگذار است اما برای اینکه به نتیجه مطلوب برسیم باید در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و فضای جامعه تبلیغاتی بیشتری انجام بدهیم تا بتوانیم زمینه جذب نوجوانان و جوانان را فراهم کنیم.

 

رحیمی جهت پیشبرد کیفی برنامه های جشنواره قرانی مدهامتان پیشنهاد کرد: باتوجه به اینکه شهرستان انار به عنوان دبیرخانه دائمی این جشنواره انتخاب شده است نباید برنامه های جشنواره قرآنی مدهامتان محدود به زمان خاصی باشد بلکه باید در طول سال باشد و در نهایت منتهی به این برنامه استانی شود.

 

وی در جهت اثرگذاری بیشتر برنامه های فرهنگی و قرآنی گفت: مسئولین نباید صرفا ًبرنامه های فرهنگی را محدود به دستورالعمل های سازمانی کنند بلکه باید فراتر از مسئولیت اداری خود فعالیت کنند تا شاهد اثرگذاری مطلوب برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان و جامعه باشیم به عبارت دیگر مسئولین ما باید در موضوعات فرهنگی دغدغه مند عمل کنند.

 

شهردار شهر انار با بیان این مطلب که یکی از عوامل مهمی که موجب موفقیت در هرکاری می شود، تشکیلاتی کار کردن است، تصریح کرد: به این معنا که همه فعالین فرهنگی و مسئولین باید با توجه به ظرفیتی که در اختیار دارند با یکدیگر همکاری داشته باشند که اگر اینچنین شد می توان امیدوار به نتایج مطلوب بود که به لطف خدا آنچه که موجب موفقیت جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار شده است، علاوه بر مدیریت دبیرخانه کانون های مساجد استان، انسجام مسئولین و فعالین فرهنگی این شهرستان بوده است.

 

وی ادامه داد: شهرداری انار نیز برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان را در اولویت برنامه های فرهنگی خود می بیند و با حداکثر توان پای کار است.

 

گفتنی است، مرحله استانی سیزدهین دوره مسابقات قرآن مدهامتان از امشب(۱۸ مهر) در انار آغاز به کار می کند.

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد نیروی انتظامی ارزانی اوقات فراغت کانون های مساجد اردبیل اربعین سردار اشتری علی رحیمی ترویج فرهنگ قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه

بازدید از پروژه نیمه تمام هنرستان کار و دانش صدیقه طاهره (س) با ۴۵ درصد پیشرفت که در سال ۱۳۹۶ احداث آن آغاز شده از مهمترین برنامه‌های این سفر بود.

با توجه به تخصیص ۱۰۰ درصدی پروژه و نیاز مبرم شهرستان به تکمیل این پروژه تا پایان شهریور ۱۴۰۳، مقرر شد اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تا پایان اردیبهشت جاری انجام و پروژه فعال گردد.

همچنین مقرر شد که اداره کل نوسازی مدارس فارس تمام اقدامات لازم را جهت افتتاح پروژه تا پایان شهریور۱۴۰۳ انجام دهد.

بازدید از پروژه احداث مجتمع اداری شهرستان خرامه، دیگر برنامه سفر سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس به شهرستان خرامه بود که در جریان این بازدید، مقرر شد فرمانداری شهرستان خرامه نسبت به شناسایی و معرفی اموال مازاد شهرستان به استانداری فارس جهت تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه اقدام کند.

بازدید از پروژه راه اصلی خرامه - نی‌ریز نیز از جمله پروژه‌هایی بود که در این سفر مورد بازدید سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس قرار گرفت.

با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای پروژه و ابلاغ تخصیص سال۱۴۰۳، مقرر شد عملیات باقیمانده پروژه در حوزه استهبان با هماهنگی فرمانداری این شهرستان با جدیت بیشتری دنبال شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس در ادامه سفر خود به شهرستان خرماه از پروژه راه اصلی سعادت‌شهر – ارسنجان – خرامه – سروستان - باب‌انار و ارسنجان-آباده طشک بازدید کرد.

با توجه به اتمام عملیات زیرسازی ۱۷ کیلومتر از قطعه ۲ (کمربندی خرامه - شهرک ایثار)، مقرر شد عملیات آسفالت مسیر، حداکثر تا اواسط اردیبهشت ماه جاری آغاز شود.

بازدید از پروژه آبرسانی به شهر‌های شیراز و خرامه و پروژه‌های تامین آب شهرستان خرامه از دیگر برنامه‌های سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس در سفر به شهرستان خرامه بود.

در جریان این بازدید نیز مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب این استان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل و موضوع خط انتقال آب خرامه و سایر موارد مرتبط با حوزه آب شهرستان خرامه مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در بازدید از پروژه راه اصلی زرقان – قلات - خان‌زنیان، مقرر شد با توجه به اهمیت، پیشرفت فیزیکی و سرعت قابل قبول پروژه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پی‌گیری‌های لازم را در خصوص تامین و ابلاغ تخصیص مورد نیاز محور لپویی - تنگ خیاره از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور انجام دهد.

یکی از اهداف طرح مذکور، ایجاد کمربندی شمالی شیراز و ایمن سازی محور‌های مواصلاتی فارس و یکی از محور‌های ارتباطی اتصال آزاد راه شیراز - اصفهان به شهرستان شیراز است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی