Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:10:47 GMT

تمرینات سخت کین برای انتقام از کروات‌ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۱۴۶۹

کاپیتان تیم ملی انگلیس این روزها تمرینات سختی را در تیم ملی پشت سر می‌گذارد و آماده دیدار انتقامی با کرواسی می‌شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، جمعه شب تیم ملی انگلیس در یک دیدار انتقامی به مصاف کرواسی می‌رود. هر دو تیم دومین دیدار خود در جام ملت‌های اروپا را پشت سر می‌گذارند و امیدوار هستند به اولین برد خود در این مسابقات دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال کاپیتان تیم ملی انگلیس تمرینات سختی را زیر نظر کادرفنی انجام می‌دهد و آماده رویارویی با کروات‌ها در دیدار انتقامی خود می‌شود. هری کین در تمرینات چند روزه اخیر پا به پای دیگر یاران خود آیتم‌های سخت بدنسازی را پشت سر گذاشته و بعد از آن با حضور در زمین فوتبال، تاکتیک مورد نظر گرت ساوتگیت را در خط حمله پیاده کرده است.


سه شیرها در جام جهانی بعد از مدت‌ها با جوان‌های خود نتایج درخشانی کسب کردند اما در مرحله نیمه نهایی با شکست در ضربات پنالتی مقابل کرواسی از دور مسابقات حذف شدند. در آن بازی هری کین یک فرصت استثنایی را در اوقات اضافه از دست داد و حالا در پی جبران آن است. هر چند مهاجم تاتنهام در انتهای جام جهانی به عنوان آقای گلی دست یافت و رکورد گلزنان تاریخ انگلیس در این مسابقات را جا به جا کرد.

 

 

تیم ملی انگلیس تاتنهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس تاتنهام هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی و در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس فصل 2016/17، دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. این بازی تماشایی و پرگل نهایتا با نتیجه 4-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی پوشان جواز صعود به فینال رقابت ها را کسب کنند. ویلیان (2)، ادن هازارد و نمانیا ماتیچ گل های چلسی را در این مسابقه به ثمر رساندند. دو گل تاتنهام در این دیدار نیز توسط هری کین و دله آلی به ثمر رسید.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت