Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی مرکز مطالعات و آموزش، این برنامه به‌ پاس جان‌فشانی سربازان گمنام ایران اسلامی که ایثارشان باعث امنیت و آرامش کلاس‌های درس و فضاهای آموزشی کشورشده برگزار شد و از فرزندان شهدای مدافع حرم و خانواده های آنها تجلیل شد.

در این مراسم سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اهدای لوح از «محمد طه کاظم‌زاده» 6 ساله فرزند شهید «امیر کاظم‌زاده»، «محمدحسین شیرخانی» 7 ساله فرزند شهید «کمال شیرخانی» و «رضوانه باغبانی» 9 ساله فرزند شهید «هادی باغبانی» قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم همسر شهید شیرخانی، زنگ آغاز جشنواره سینا را به صدا در آورد.

جشنواره سینا، از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری پایتخت است که از امسال برگزار خواهد شد. در این جشنواره تولیدات فرهنگی هنری مراکز آموزشی پایتخت ویژه فراگیران و مربیان فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ سازمان داوری و به برگزیدگان نشان سینا اهدا خواهد شد.

در این برنامه یادمان کودکان محور مقاومت اجرا شد و اعضای خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها با در دست داشتن تصاویری از کودکان افغانستان، یمن، فلسطین، سوریه و محمدطاها اقدامی، شهید 4 ساله حادثه تروریستی اهواز، یاد شکوفه‌های مقاومت را گرامی داشتند.

گفتنی است: هفته ملی کودک 14 تا 20 مهرماه در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

20 / 20 روز کودک هفته ملی کودک شهدای مدافع حرم مرکز مطالعات و آموزش تجلیل از کودکان تجلیل از کودکان محور مقاومت فرزندان شهدای مدافع حرم سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روز کودک هفته ملی کودک شهدای مدافع حرم مرکز مطالعات و آموزش تجلیل از کودکان فرزندان شهدای مدافع حرم سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد‌های باغ هنر در حوزه هنری کودک و نوجوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در جشنواره «امید فردا» نوجوانان دانش آموز در بخش های سرود، تئاتر عروسکی، تئاتر صحنه ای، نقالی و قصه گویی، نمایش نامه‌خوانی به اجرا و رقابت می‌پردازند. 

در رویداد دیگر یعنی تصویر یک پایان نیز جمعی از هنرمندان و تصویرگران نوجوان با موضوع پیروزی فلسطین ، قدرت پوشالی اسرائیل و ایران مقتدر اثر تولید می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دلیل اصلی پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • معلمان از بی‌هویتی نسل جوان جلوگیری کنند
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • رویداد‌های باغ هنر در حوزه هنری کودک و نوجوان
  • بازنشستگان و معلمان نمونه کلاچایی تجلیل شدند
  • معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه