Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش بارش باران و لغزندگی جاده را عامل تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی رمضانی بارش باران و لغزندگی جاده را عامل تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان بستان آباد استان آذربایجان شرقی اعلام و عنوان کرد: این اتوبوس که حامل۴۰ نفر دختر دوره دوم متوسطه و در حال حرکت به منطقه تمرچین آذربایجان غربی بود بر اثر بارش باران و لغزندگی جاده در ورودی شهر تبریز دچار سانحه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه متاسفانه یک دانش آموز و نیز یک خانم مربی که نماینده سپاه بود جان خود را از دست دادند.
رمضانی تصریح کرد: این اتوبوس همه مجوزهای لازمه را دریافت و تحت نظارت سامانه کنترل اردوها اقدام به حرکت نموده بود و ناظر اردو نیز در اتوبوس حضور داشته است و از این نظر هیچ قصوری صورت نگرفته است.
بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خاطرنشان کرد: سایر دانش آموزان مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.


سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: شمار کشته‌های واژگونی اتوبوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) به سه نفر افزایش یافت.
«وحید شادی‌نیا» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: این حادثه تا عصر چهارشنبه، ۳۸ مصدوم بر جا گذاشته است.
«هادی بدری»، جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز هم در تشریح این خبر اظهار کرد: از ۴۱ مسافر دانش‌آموز این اتوبوس، سه نفر جان خود را از دست دادند.


17231

 

کلید واژه‌ها : راهیان نور - تصادفات رانندگی - جرایم رانندگی - رانندگی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: راهیان نور تصادفات رانندگی جرایم رانندگی رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

به گزارش ایرنا، محمد طالبی چاری روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز(سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموزان آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از وقوع این سانحه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده ای با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی قرار وثیقه صادر شد، بیان داشت: فرد ضارب به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف