Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:11:23 GMT

موزه شهدا در دانشگاه آزاد نجف آباد ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۱۸۸۲

موزه شهدا در دانشگاه آزاد نجف آباد ایجاد می شود

اصفهان - ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : موزه شهدا باید تا یکسال آینده با بهره گیری از فن آوری های جدید در دانشگاه آزاد نجف آباد راه اندازی شود.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی طهرانچی شامگاه روز چهارشنبه در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی شهید محسن حججی دانشگاه آزاد نجف آباد افزود : شروع فعالیت دانشگاه آزاد نجف آباد با سرمایه زندگی شهید میر دامادی بوده که این مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : این دانشگاه باید تبدیل به یک دانشگاه بین المللی شود تا از سرتاسر دنیا دانشجو بپذیرد.
وی تصریح کرد: باید سالانه چندین کنفرانس بین المللی در این دانشگاه برگزار و در کنار انجام کارهای تحقیقاتی و علمی رشادتها، شجاعت ها و خود گذشتگی های شهدا به شرکت کنندگان نشان داده شود.
طهرانچی ادامه داد : شهدا به خصوص شهید حججی افتخار این را داشتند که در برابر دشمن با شجاعت، صلابت ایستادند و مقاومت کردند پس ما باید ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را از شهدا درس بگیریم.
امام جمعه نجف آباد گفت : این شهرستان این افتخار را دارد که عالم پرور و شهیدپرور است و این افتخار را تاکنون حفظ کرده است.
حجت الاسلام مصطفی حسناتی افزود : در زمان اوج جنگ و ایثار مردم شهید پرور این شهر با این که مشکل زمین داشتند بهترین زمینهای خود را به لشگر هشت نجف برای نیروهای رزمنده جنگ و دانشگاه آزاد برای توسعه و گسترش علم به دانشگاه آزاد دادند.
به گفته وی این دانشگاه با سرمایه اولیه شهید میردامادی و یاری مردم با فرهنگ نجف آباد و همت مدیرانی چون سعادت، امیری و مجلسی توانسته در سطح کشور و جهان بدرخشد.
به گزارش ایرنا، مجموعه فرهنگی شهید محسن حججی دانشگاه آزاد نجف آباد با صرف 140 میلیارد ریال از محل اعتبارات این دانشگاه به بهره برداری رسید.
در این آیین از تلاش های 2ساله مجلسی رییس سابق دانشگاه آزاد نجف آباد تقدیر و امیر رضا نقش به عنوان رییس جدید این واحد آموزشی معرفی شد.
دانشگاه آزاد نجف آباد ارسال 1364 تاسیس شد و 25 هزار دانشجو ، 487 هیات علمی دارد و در مقاطع کارشناسی ،
کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد.
شهرستان 330 هزار نفری نجف آباد در30 کیلومتری غرب نجف آباد قراردارد.
غ- ک / 6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد موزه شهدا دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس