Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام‌رسان اسکایپ، یکی از پیامرسان‌های مطرح دنیاست که کاربران زیادی در سطح جهانی دارد و از زمان آغاز همکاری خود با شرکت مایکروسافت توانست شهرتی بیش از پیش کسب کند.

سال گذشته، مسئولان شرکت مایکروسافت قابلیت جدیدی به  نسخه اندروید و آی او اس برنامه اسکایپ اضافه کردند که طی آن کاربران می‌توانستند پرداخت‌های مالی درون برنامه‌ای انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همکاری با شرکت PayPal انجام شد و سود زیادی برای اسکایپ به همراه داشت و باعث افزایش محوببیت این نرم افزار شد.

حال به تازگی گزارش شده است که مسئولان مایکروسافت قابلیت فوق را برای سیستم عامل ویندوز 10 نیز ارائه کرده‌اند. یک کاربر ایتالیایی برای اولین بار این ویژگی را مشاهده کرد و تصویر آن در فضای مجازی منتشر کرده است. قابلیت پرداخت مالی در نسخه  14.32.42.0 نرم افزار اسکایپ برای ویندوز 10 اضافه شده است و کاربر با کلیک بر روی گزینه Send Money که در بخش مخاطبان در برابر تمام نام‌های مخاطبش وجود دارد؛ می‌تواند میزان مبلغ مورد نظر را انتخاب کرده و جابه‌جایی مالی را انجام دهد.

گفتنی است؛ قابلیت تراکنش مالی نرم افزار اسکایپ فعلا در کشورهای خاصی فعال و قابلیت جهانی پیدا نکرده است. مسئولان اسکایپ فهرست کشورهایی که قابلیت پشتیبانی از این ویژگی را دارند منتشر کرده است. هرچند پیش از این نرم افزارهای مختلفی قابلیت تراکنش مالی را ارائه داده‌اند اما به دلیل عدم همکاری دو شرکت طرف توافق، ایده تراکنش مالی چندان موفق نبوده است.

به هر حال باید دید که آینده قابلیت جدید پیام‌رسان اسکایپ چگونه خواهد شد. در ادامه نیز تصویر منتشر شده از قابلیت تراکنش مالی نرم افزار اسکایپ را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: تبلت کانورتیبل جدید گوگل به صورت رسمی معرفی شد +فیلم 

انتهای پیام/

قابلیت پرداخت مالی به اسکایپ اضافه شد +تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خمیس آبادی در نشست کمیته فنی شتر کشور در بافق گفت: اولین کنفرانس بین المللی شتر در آبان ماه ۱۴۰۳ که سال جهانی شتر است، در ایستگاه تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور، وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور برگزار خواهد شد. 

وی افزود: نشست هماهنگی برگزاری این کنفرانس، به میزبانی فرمانداری بافق برگزار و برای تدوین برنامه‌های آن برنامه ریزی شد چراکه این کنفرانس نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان بافق خواهد شد. 

خمیس آبادی بیان کرد: استان یزد از نظر تعداد نفرات شتر، سومین استان کشور ولی از نظرتحقیقات و مطالعات فناورانه و کاربردی انجام شده، جایگاه استان یزد در کشور برتر است.

وی ادامه داد: در سند یزد نوین که برنامه دولت سیزدهم در استان یزد است، قرار است تعداد نفرات شتر از حدود ۱۵ هزار نفر به ۳۰ هزار نفر در بازه زمانی پنج ساله و براساس پهنه‌های موجود در استان، افزایش پیدا کند و فعالیت‌های جمعی و نیاز‌های فناورانه آن به نتیجه برسد.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور گفت: در راستای توسعه تحقیقات شتر یکی از محورها، موضوع سامانه بهره وری شتر است که طرح تحقیقاتی آن در چندسال اخیر انجام شد و خروجی این طرح، نرم افزار ساربانیار است که توانسته ایم با این نرم افزار تمامی شتر‌ها و شترداران، را ردیابی کنیم. 

وی، افزود: این نرم افزار باعث می‌شود که شتر‌ها رصد شوند و درصورت خطر و خارج از حوزه چرای خود، نرم افزار اخطار می‌دهد و علاوه بر این، وضعیت تولیدمثلی شتر، تغذیه، وزن شتر و... از طریق این نرم افزار مشخص می‌شود و می‌توان مدیریت تغذیه و بهداشت و... شتر را توسعه داد.

خمیس آبادی بیان داشت: سالیانه در استان یزد حدود ۸۰۰ تن گوشت شتر تولید می‌شود که قرار است طبق سند یزد نوین، این میزان ۲ برابر شود. 

وی گفت: شهرستان بافق دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شتر است که حدود ۵۰۰ نفر بهره بردار در این حوزه فعالیت دارند.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور بیان کرد: پهنه ۵۰ هکتاری برای بحث تخصصی و صنعتی کردن پرورش شتر در نظر گرفته شده است که برای واگذاری در حال اقدام است.

دیگر خبرها

  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • «متاورس» بازگشته است