Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، در نشست مشترک شهردار تهران با فرماندهان نیروی انتظامی، ضمن تقدیر از مدیریت شهری برای برگزاری این مراسم گفت: از ابتدای حضورم در پلیس، بر ایجاد تعامل و هم افزایی این ارگان با سایر دستگاه‌ها تاکید کرده ام. البته در این میان همکاری با شهرداری به شکل ویژه مورد توجه بود؛ چرا که از گذشته این نقل قول مطرح بود که همکاری بلدیه و نظمیه به طور حتم عمران، آبادی و رونق شهر را به همراه می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر ارتباط بسیار خوب شهرداری تهران با نیروی انتظامی ادامه داد: به نیروی انتظامی ابلاغ کردم که تمام قد در خدمت شهرداری‌های مناطق باشند و در همین راستا روزانه صد‌ها ماموریت در کنار شهرداران مناطق و معاونت‌های شهرداری انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه انصافا در دوره آقای افشانی شاهد حرکت رو به جلو و پیشرفت و پویایی در شهر هستیم، گفت: یکی از درخواست‌های ما از مسئولان در حوزه شهری پیگیری افتتاح ۴۰ کلانتری جدید است. بیش از ۱۰ سال است که راه اندازی کلانتری‌های جدید در تهران تصویب شده و شهرداری تهران نیز در این زمینه مسئولیت‌هایی برای عهده دارد. در این خصوص تاکنون جلسات بسیاری با حضور نمایندگان شهرداری، استانداری و فرمانداری برگزار شده که متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

رحیمی در ادامه به یکی دیگر از موضوعات مشترک میان شهرداری تهران و نیروی انتظامی پرداخت و گفت: تاکنون زحمات زیادی در حوزه ساماندهی معتادان کشیده شده است، اما مردم اقدامات ما را باور ندارند و خودمان نیز باور داریم که مسیر درستی را طی نمی‌کنیم. به طور مثال ۲۲ مرکز بهاران در تهران فعالیت می‌کنند و بسیاری از معتادان دوره بازپروری خود را به مدت ۳ ماه در این اماکن می‌گذرانند. اما بعد از اتمام این دوره این افراد دوباره به خیابان باز می‌گردند و شب‌ها را در مددسرا‌ها سر می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: فرایند تحویل معتادان متجاهر به مراکز بازپروری که از سوی ما انجام می‌شود حتما دچار اشکال است. در کنار آن فرایند حضور معتادان در مراکز بهاران و رها سازی آن‌ها در خیابان‌ها نیز دارای ایراد است.

رحیمی در ادامه بر ضرورت تقویت زبان لوجستیکی پلیس تاکید و تصریح کرد: در این زمینه نیز مانند گذشته نیازمند همکاری شهرداری هستیم. به این معنی که بخشی از بودجه شهرداری حتما باید در بحث امینت هزینه شود.

رحیمی همچنین بر حضور تمام قد نیروی انتظامی در کنار نیرو‌های شهرداری تاکید کرد و گفت: این همراهی برای آن است تا مدیریت شهری به اهداف بلند خود در راستای آبادانی و رونق شهر دست پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار رحیمی نیروی انتظامی نشست مشترک معاونت شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فرقی نمی‌کند کودک و نوجوان شما دختر باشد یا پسر؛ یکی از جذاب‌ترین مهارت‌ها برای دانش آموزان نوجوان و جوانان بازیگری است.

به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های سدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند.

این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص دو کلاس کاملاً مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ای نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار گردد.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره که از مجموعه رسانه‌ای جنگل در این دوره حاضر هستند؛ قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است برای صداوسیما تولید شود متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

کد خبر 6096976 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند