Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلامی با بيان اينكه هيچ نهادی در كشور به اندازه ناجا مأموريت شبانه روزی ندارد، گفت: نيروی انتظامی با همه شئون زندگی مردم مرتبط است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ه نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان انتظامی استان فارس ضمن تبریک هفته ناجا به دلاورمردان نیروی انتظامی، افزود: یک فرد نیروی انتظامی تجسم و تندیس زنده ای از شرافت، غیرت، تعصب، ایمان، گذشت، فداکاری، سعه صدر و حس مسئولیت شناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر هر جامعه ای حیات، نشاط، قوام و آرامش جریان زندگی اش تحقق پیدا کند، آن جامعه امن و دارای آرامش است.  سردار سلامی بلدیه، عدلیه و نظمیه را سه رکن بقای یک جامعه عنوان کرد و گفت: نظمیه یعنی انتظام بخشیدن به نظام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یک کشور که بخش مهمی از عنصر حیات یک جامعه را تشکیل می دهد.  او گفت: وقتی امنیت وجود دارد، هیچ کسی حس خاصی ندارد و همه چیز آرام است ولی اگر در گوشه ای از یک کشور بزرگ اتفاق کوچکی بیافتد، همه نگران می شوند، انتقاد و اعتراض می کنند و در این زمان است که همه قدر امنیت را می دانند.  جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان وسیعی ائتلاف کرده‌اند تا امنیت این جامعه را متزلزل کنند، افزود: ما متفاوت از سایر کشورهای دنیا هستیم چرا که همه قدرت‌های عالم با تمام توانمندی‌های خود برای اینکه محیط امن ما را خدشه دار کنند، با هم متحد شده اند، ولی ما به برکت وجود شما ایمن هستیم.  سردار سلامی در ادامه با اشاره به اینکه بین سیاست خارجی و امنیت داخلی یک کشور ارتباط مستقیم وجود دارد، افزود: اگر ما امروز در مقابل دشمنان خود کوتاه نمی‌آییم و با آنها درگیر هستیم، این را مدیون اعتبار و امنیت داخلی خود هستیم.  او در پایان گفت: با احساس عمیق قلبی از همه تلاش‌های شبانه‌روزی، طاقت‌فرسا و مؤثر کارکنان نیروی انتظامی و سردار گودرزی فرمانده دلاور، همیشه در صحنه، اهل تدبیر، انقلابی و خوشنام انتظامی استان فارس تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار سلامی نیروی انتظامی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است

فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: گسترش حجاب و عفاف و کنترل بی حجابی در جامعه تنها وظیفه پلیس نبوده و نیازمند همکاری دیگر نهادها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مهدی نیکبخت –چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در گردهمایی مردم تیران در تجلیل از پلیس برای اجرای طرح نور در محل قرارگاه فرماندهی انتظامی تیران و کرون اظهار کرد: ناهنجاری‌های اجتماعی مثل بی حجابی از آسیب‌های اجتماعی بوده که نیازمند فعالیت‌های فرهنگی و غیر امنیتی است.

وی افزود: گسترش فرهنگ‌های ناب اسلامی و هنجارهای اجتماعی مثل حجاب در جامعه مستلزم همکاری مشترک مردم، نهادهای فرهنگی و اجتماعی است و که اقدامات آن‌ها پیش از ورود پلیس ضرورت دارد.

فرمانده انتظامی تیران و کرون ادامه داد: همه اقدامات گسترش عفاف و حجاب در جامعه معطوف به فعالیت پلیس نبوده بلکه دیگر نهادها نیز با تولید محتوا مناسب، اغنا فکری، آموزش و آگاهی بخشی در این حوزه فعالیت کنند.

نیکبخت اضافه کرد: دشمن از ظرفیت فضای مجازی برای صدمه به اندیشه‌های اسلامی بهره گرفته که فعالان این بستر نیز در کشورمان با تولید محتوا مناسب کار کنند.

وی به نقش خانواده‌ها در گسترش فرهنگ‌های اسلامی مثل حجاب اشاره کرد و گفت: در نهاد خانواده باید موضوعات تربیتی مورد توجه باشد و عفاف و حجاب به عنوان موضوعات مهم در بین دختران نهادینه شود.

فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره به بنیه اعتقادی مردم این شهرستان اذعان داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی در این منطقه کمتر مشاهده شده و مردم همکاری خوبی دارند، اما حفظ فرهنگ و اعتقادات از اهمیت خاصی برخوردار است.

نیکبخت به مطالبه جامعه برای مبارزه با بی حجابی، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای مأموریت‌های ذاتی خود با این ناهنجاری با رعایت دستورالعمل و برنامه مشخص مبارزه خواهد کرد ولی باید دیگر دستگاه‌ها نیز وارد عمل شوند.

وی به امنیت تیران و کرون اشاره کرد و گفت: پلیس با نظارت‌های امنیتی و افزایش گشت‌های انتظامی فرصت را از مجرمان گرفته و در ایام نوروز امنیت پایدار و کاهش جرایم از جمله سرقت را شاهد بودیم.

کد خبر 751868

دیگر خبرها

  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • وضعیت ناگوار یک بازار تاریخی در نصف‌جهان/از ویراژ شبانه‌روزی موتورسیکلت‌ها تا سدمعبرهای مغازه‌داران
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است