Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@02:06:01 GMT

دستگیری 5 سنگ‌پران به کامیون‌ها در گلپایگان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۲۳۴۲

خرداد: فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری ۵ نفر از افرادی که در جاده‌ای این شهرستان به کامیون‌ها سنگ‌پرانی می‌کردند، خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از میزان سرهنگ "حسین بساطی" اظهار داشت: مدتی بود عده‌ای از مخلان نظم و امنیت عمومی به صورت شبانه در محور‌های مواصلاتی شهرستان "گلپایگان" حضور می‌یافتند و با سنگ‌پرانی به سمت کامیون‌های حامل بار زمینه ناامنی و نارضایتی رانندگان زحمتکش وسایل نقلیه سنگین را فراهم کرده بودند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شهرستان "گلپایگان" محور اصلی و ارتباط‌دهنده چندین استان کشور است و شبانه‌روز خودرو‌های زیادی از محور‌های این شهرستان تردد می‌کنند بیان داشت: مأموران انتظامی این شهرستان پس از انجام یک سری کار‌های تخصصی ۵ نفر از عوامل اصلی را در این رابطه شناسایی کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی متهمان اصلی دستگیر و پس از اعتراف به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی گلپایگان با اشاره به همکاری دلسوزانه و شبانه‌روزی دستگاه قضائی شهرستان "گلپایگان" با نیروی انتظامی در این رابطه ادامه داد: اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال اشخاص جرم بوده و پلیس با قاطعیت برابر قانون با افراد مجرم برخورد خواهد کرد. برچسب ها: گلپایگان ، حادثه ، اخلال در نظم عمومی

منبع: خرداد

کلیدواژه: گلپایگان حادثه اخلال در نظم عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان

عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از اجرای مرحله دیگری از طرح «آرامش در شهر» به‌منظور جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مواد افیونی هم‌زمان با ایام پایانی سال خبر داد.

وی افزود: هم‌زمان با ایام پایانی سال و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان و سایر رده‌های انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت به مرحله اجرا درآمد، ۱۳ نفر دستگیر و مقدار ۲ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و پنج پاتوق جمع‌آوری شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • کشف محموله کانتینری تخمه قاچاق در بندرعباس 
  • دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان
  • کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز در قاین توقیف شد
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • ممنوعیت تردد شبانه تانکر‌های حمل سوخت در جاده قدیم سنندج- مریوان
  • توقیف بیش از ۲۰ دستگاه کشنده در محور مریوان