Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:22:40 GMT

خدمات مشاوره بهزیستی ایلام رایگان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۲۴۴۷

خدمات مشاوره بهزیستی ایلام رایگان شد

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام از رایگان شدن ارائه خدمات مشاوره ای این اداره کل به مناسبت آغاز هفته سلامت روان خبر داد.

فرمان عزیزنیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همین مناسبت ارائه خدمات مرکز مشاوره دولتی بهزیستی شهر ایلام از 18 تا 24 مهرماه رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: خدمات حضوری مرکز مشاوره در این مدت بصورت رایگان ارایه شده و عموم مردم و مددجویان زیرپوشش می توانند از این خدمات به صورت رایگان بهره مند شوند.
وی شعار امسال هفته جهانی سلامت روان را، سلامت روان جوانان و نوجوانان: جهان در حال تغییر برشمرد.
عزیزنیا با تاکید بر لزوم اهمیت به مساله سلامت روان گفت: شادی و نشاط در سلامت روان جوانان و نوجوانان از مهمترین رویکردهای سلامت روان بوده و در این زمینه تاب آوری در این قشر باید تقویت شود.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.
اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و مشارکت های مردمی به عموم مردم و مددجویان خدمت ارائه می کند.
7171

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي مناسبتها هفته سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۳۵ نفر از دانشجویان، اساتید دندانپزشکی و همکاران شاغل در این حوزه در یک اردوی ۲ روزه به ساکنان روستا‌های مناطق محروم سروآباد خدمات ارائه کردند.

دکتر رستگار خسروی ادامه داد: از بین این خدمات دندانپزشکی، ۲۵۰ ترمیم آمالگام و کامپوزیت، ۱۲۰ کشیدن دندان و ۴۰ مورد جرمگیری انجام شده است.

وی از ارجاع تخصصی‌تر ۱۰ نفر از دانش آموزان این مناطق به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و افزود: اولویت خدمات دندانپزشکی با دانش‌آموزان ابتدایی بود که بعد از بررسی و ویزیت ۱۰ نفر از آنها برای دریافت خدمت تخصصی‌تر دندانپزشکی به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه ارجاع شدند.

خسروی اضافه کرد: این خدمات در منطقه ژاوه‌رود، سروآباد روستای بوریدر، روستای بیساران و روستای پایگلان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان