Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد از دستگیری آخرین متهم پرونده ایرانشهر خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد از دستگیری آخرین متهم پرونده ایرانشهر خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهم (الف. ب) با همکاری پلیس Police اطلاعات و دادستانی چابهار لحظاتی پیش در شهرستان چابهار دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

27 خرداد ماه حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در رابطه با این پرونده اظهار کرد: خانمی با ادعای تجاوز Rape به عنف و ربوده شدن طرح شکایت کرد که در این زمینه پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک تشکیل شد و در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد تصریح کرد: ۲ نفر دیگر نیز در خصوص تجاوز به عنف طرح دعوا کردند که به پزشکی قانونی معرفی شدند، اما هنوز نظریه پزشکی قانونی در این رابطه ارسال نشده است.

وی ادامه داد: در خصوص ربایش و ایراد ضرب و جرح بلافاصله وارد عمل شدیم که در این رابطه متهم اصلی دستگیر و با قرار بازداشت موقت زندان Prison است.

دادستان زاهدان افزود: تحقیقات در رابطه با ۲ نفر دیگر از متهمان که متواری هستند ادامه دارد و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با جدیت پیگیر دستگیری عوامل این ربایش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۳ نفر با ادعای تجاوز به عنف اقدام به ثبت شکایت در دادسرا کرده اند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حادثه ای وحشتناک در باند فرودگاه +عکس

21 قانون سخت و عجیب یک دختر برای دوست پسرش+عکس

فیلم اشک ریختن مردی که همه چیزش را در حادثه ای دلخراش از دست داد+ اگر طاقتش را ندارید نگاه نکنید

ماجرای دختری که بعد از ۲۰ سال به طرز معجزه آسایی خانواده‌اش را پیدا کرد

واکنش دادستان کرج به واگذاری مجدد انبار توقیف شده به دختر وزیر سابق

پشت پرده خبر حمله فرد مسلح به باشگاه زنانه در تبریز

خانم بازیگر زیبا کارگردان بی حیا را رسوا کرد + عکس

دستگیری مرد سرشناس ایرانی در بلژیک + عکس

این 5 مرد با روش تیرباران اعدام شدند!

نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی + عکس

تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

سرنوشت تلخ عروس 12 ساله زاهدان / افشین نمی آمد و من عروس پدر شوهرم بودم!

عکس دنیا ویسی دختر سنندجی که به طرز تلخی فوت کرد

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بهروز از مرد قصاب فیلم و عکس های وحشتناک گرفت / او عاشق زن قصاب شده بود ! + تصاویر نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی / او مرا باردار کرد و ناپدید شد !+ عکس سرنوشت تلخ عروس 12 ساله زاهدان / افشین نمی آمد و من عروس پدر شوهرم بودم! حرکت خلاقانه در زدن ضربه ی پنالتی+ فیلم دختر 17 ساله در دام شوم مسعود و دایی اش راهی برای فرار نداشت+ عکس تصادف وحشتناک کودک دانش آموز جلوی چشم مادر + فیلم دختر جودوکار ایران به خاطر حجاب از مبارزه محروم شد + عکس این 5 مرد با روش تیرباران اعدام شدند! تصاویر تلخ از محل مرگ یسنا کوچولو دختر سنندجی / دیوار مدرسه ریخت + عکس دستگیری دزدان طلافروشی بازار تهران + عکس مشکوکم ! / حضور هلند و دانمارک در مبارک‌آباد قم معقول نیست قتل مرد پولدار تهرانی به خاطر شیر طلایی جنجالی شدن شرکت یک روحانی و مقام سیاسی در مجلس رقص دختران سفارت چین در افغانستان + عکس تصادف در جاده شمال راز برادر نماینده زن شورای شهر تهران را برملا کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police تجاوز Rape پزشکی زندان Prison اخبار حوادث موحدی پرونده ایرانشهر شیطان دستگیر شد عکس فیلم پرونده تجاوز قتل زن دختر مرگ مرد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه  که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.

حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر شدند و ٣ نفر دیگر نیز شناسايي و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب  رعب وحشت  مردم شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است