Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- یک رسانه انگلیسی جذب کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی را به باشگاه مطرح لیدز یونایتد توصیه کرده است.

 سایت فوتبال لیگ ورلد در مطلبی با عنوان «۳ بازیکن آزاد هستند که تیم لیدز یونایتد باید به آن‌ها چشم داشته باشد» نوشت: کریم انصاری‌فرد که در فهرست خریدهای تابستانی تیم ناتینگهام فارست قرار داشت بازیکن باکیفیتی است و چرا لیدز یونایتد نباید با او قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رسانه انگلیسی سپس با اشاره به مصدومیت پاتریک بامفورد و روف انتخاب کریم انصاری‌فرد برای تیم لیدز یونایتد را عاقلانه دانست.


تیم لیدز یونایتد در چمپیونشیپ، دومین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر حضور دارد.


کریم انصاری‌فرد ۳۱ ماه سپتامبر گذشته میلادی قراردادش را با باشگاه المپیاکوس یونان فسخ کرد. این ملی‌پوش ایرانی از آن زمان تاکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده است.

جام نیوز

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی