Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شامگاه چهارشنبه با حضور ولی الله شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران؛ مصطفی سلیمی شهردار منطقه 3 و زینب نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران دهکده هنر و بازیهای ملل در بوستان ملت برپا شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران شامگاه چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت هفته جهانی سلامت و به منظور تبادل نظر و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و جوانان این دهکده برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولی الله شجاع پوریان اظهار داشت: در این دهکده کودکان؛ نوجوانان و جوانان کشورمان و همچنین اتباع مختلف از سایر کشورها می توانند از امکانات این دهکده استفاده کنند.
به گفته وی؛ این دهکده با امکانات مناسب فضایی شاد و مفرح برای مخاطبین هستند و در این دهکده همچنین افراد مختلف می توانند بازی های بومی و محلی خود را معرفی کنند.
همچنین مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در دهکده هنر و بازی‌های ملل ، دانشجویان بورسیه از کشورهای مختلف از جمله کشورهای آلمان؛ استرالیا؛ تاجیکستان؛ افغانستان و سایر کشورها هنرها و بازی‌های محلی‌شان را برای علاقه‌مندان معرفی می‌کنند.
زینب نصیری ادامه داد: این دهکده با 15 غرفه با موضوعات سلامت روان و اجرای بازی‌های محلی از 18 تا 21 مهر ماه از ساعت 17 عصر تا 22 شب در بوستان ملت پذیرای علاقمندان است.
وی خاطرنشان کرد: شعار امسال هفته جهانی سلامت، سلامت روانی کودکان، نوجوانان و جوانان نامگذاری شده و به همین منظور با استفاده از ابزار هنر و بازی در این دهکده تلاش می کنیم سلامت روحی مخاطبین خود را ارتقا دهیم.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این دهکده دهها مدل بازی از کشورهای مختلف طراحی شده که به مدت 2 روز این بازی ها برای علاقمندان معرفی می شود و همچنین کودکان و نوجوانان با حضور در غرفه ها می توانند از بازی های فکری و خلاقانه آن استفاده کنند.
دهکده هنر و بازی‌های ملل به مناسبت هفته جهانی سلامت روان با مشارکت اداره کل سلامت شهرداری تهران، شهرداری منطقه 3، شبکه سلامت و هنر شبکه جهانی یوسرن و دانشگاه علوم پزشکی تهران تا شامگاه جمعه هفته جاری در بوستان ملت برپا است‌.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 افغانستان تاجیکستان دانشگاه علوم پزشکی تهران شهرداری کودکان و نوجوانان منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به نقل از روابط عمومی مرکزنوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آنها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبرد‌ها و راهکار‌هایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است