Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@00:42:11 GMT

علت فوت دختر سنندجی در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۳۰۱۸

علت فوت دختر سنندجی در دست بررسی است

اکبر جوهری دادستان سنندج امشب در برنامه زنده از صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به اینکه دستورات لازم برای بررسی ادعای تعرض به دنیا ویسی به پزشکی قانونی داده شده است، اظهار کرد: اطلاع رسانی‌های لازم در مورد علت مرگ این دانش‌آموز، بعد از وصول نظر قطعی پزشکی قانونی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم در این مورد نگرانی نداشته باشند چراکه با جدیت این موضوع را دنبال شده و دستورات لازم در این راستا برای پیگیری جدی تا رسیدن به نتیجه داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان سنندج به برخی مباحث مطرح شده و فضاسازی‌ها در مورد دلایل مرگ این کودک اشاره کرد و گفت: این فضاسازی‌ها جز ایجاد التهاب خروجی نخواهد داشت.

جوهری با بیان اینکه این انتظار را از جامعه رسانه‌ای استان داریم تا زمان معلوم شدن قضیه از هر گونه اطلاع‌رسانی خودداری کنند، تصریح کرد: در مورد نحوه برخورد دادستانی با فضاسازی‌های ایجاد شده است و قطع به یقین در این راستا برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید براینکه تاکنون نتیجه‌ای مشخص نشده است، افزود: پزشکی قانونی استان تاکنون نظریه‌ای در مورد علت مرگ این دانش‌آموز نداده است و ما هم پیگیری‌ها خود را انجام می‌دهیم.

دادستان سنندج تصریح کرد: البته دستگاه قضا بدون توجه و تأثیرپذیری از این فضاسازی‌ها کار خود را در مسیر به نتیجه رساندن این موضوع انجام می‌دهد.

به گفته جوهری، علت مرگ براساس مستندات قانونی، بازسازی صحنه و نظریه پزشکی قانونی مشخص می‌شود و اگر کسی در این رابطه قصوری داشته باشد، بدون کوچکترین اغماضی برخورد خواهد شد.

دنیا ویسی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی مدرسه ظفر روستای گرماش از توابع سنندج دو روز پیش بر اثر ریزش دیوار مدرسه فوت کرد. در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر اینکه این دانش‌آموز قبل از فوتش مورد تعرض قرار گرفته است، مطرح شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دنیا ویسی علت فوت سنندج ریزش دیوار حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش