Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، رحیم عزیزی، معاون منابع انسانی دادگستری لرستان چهارشنبه، 18 مهر در جلسه هم‌اندیشی فرمانداران و شهر‌داران با دادگستری که با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان، فرمانداران و شهرداران استان برگزار شد، ضمن اشاره به عدم توجه به خدمات شهری برای معلولین، گفت: متاسفانه به مسأله معلولین در امر معبرسازی و ساده‌سازی عبور و مرور آن‌ها توجه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ذکر این مطلب که قانون‌مداری در بحث ساخت‌وساز در شهرهای ما باید نهادینه شود، اضافه کرد: می‌بایست تمام موازین شهر‌سازی در ساخت‌وسازها باید رعایت شود.
عزیزی با اشاره به این مطلب که متاسفانه در برخی موارد پلیس ساختمان با متخلفین به‌موقع برخورد نمی‌کند، گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز یک‌شبه انجام نمی‌شود که نتوان جلوی آن‌ها را گرفت و در موارد تخلف پلیس ساختمان باید به موقع و قاطع وارد عمل شود.
معاون منابع انسانی دادگستری لرستان به عدم شاخص واحد در تعیین ضرایب تخلف در شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها با کمک دادگستری باید با تخلف شهروندان در ساخت‌وساز معابر و عدم توجه به حقوق سایر شهروندان و همچنین ساخت‌وسازهای غیر‌مجاز و خطرناک با قاطعیت و بدون اغماز وارد عمل شود.
وی با اشاره به خطرناک بودن بعضی آرا که مجوزی برای ثبت مالکیت بعضی افراد سودجو در حقوق عمومی است، ادامه داد: اعضای کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها باید به جدیت نسبت به صدور رای به تخریب در مواردی که ساخت‌وساز به حقوق عمومی تجاوز کرده است، اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی معلولان معابر دادگستری عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • استقبال خاورمیانه از ساخت‌وساز ماژولار
  • توقف ساخت‌وساز از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع