Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@08:41:06 GMT

خواص بي نظير آب زنجبيل

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۳۴۴۲

خواص بي نظير آب زنجبيل

خبرگزاري آريا -
زنجبيل يک درمان طبيعي براي کاهش درد عضلاني و مفصلي است
خواص نوشيدن آب زنجبيل قبل از صبحانه
زنجبيل، اين گياه پرقدرت، براي حفظ سلامت دستگاه گوارش شما نيز بسيار مفيد بوده و سيستم ايمني بدن را نيز تقويت مي کند.
علاوه بر اين شما مي توانيد زنجبيل را به خاطر غلظت بالاي آنتي اکسيدان هاي آن، براي جلوگيري از آسيب سلولي و حذف سموم، به رژيم غذايي تان اضافه کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب تر اين که، نوشيدن آب زنجبيل با معده خالي و در اوايل صبح 7 مزيت عمده سلامتي به همراه خواهد داشت:
بهبود فرايند هضم: افرادي که هر روز آب زنجبيل را با معده خالي مصرف مي کنند، مشکلات گوارشي کمتري دارند. زنجبيل حاوي فيبر است؛ ماده اي مغذي که سبب بهبود حرکات روده، کاهش يبوست، کاهس اسيد معده و بهبود نفخ مي شود.
کنترل احتباس مايعات: خواص ديورتيک و ضد التهابي زنجبيل، منجر به مقابله با احتباس مايعات در بدن مي شود. مصرف روزانه آب زنجبيل منجر به از بين رفتن مايعات در بافت ها شده و سطح انرژي را براي جلوگيري از خستگي افزايش مي دهد.
کاهش درد مفاصل: زنجبيل يک درمان طبيعي براي کاهش درد عضلاني و مفصلي است.
اجزاي اصلي زنجبيل داراي اثرات ضد التهابي و ضد درد هستند و مصرف آن به افراد مبتلا به بيماري هاي التهابي از جمله آرتريت روماتوئيد پيشنهاد مي شود.
جلوگيري از گرفتگي عضلات: افرادي که مستعد ابتلا به گرفتگي عضلاني هستند، آب زنجبيل را به عنوان يک درمان طبيعي و ايمن مي توانند استفاده کنند. زنجبيل حاوي مواد و املاح معدني است که منجر به تنظيم سطح الکتروليت بدن مي شود و از گرفتگي عضلات پيشگيري مي کند.
جلوگيري از پيري زودرس: با توجه به مقادير بالاي آنتي اکسيدان ها، ويتامين ها و مواد معدني، آب زنجبيل يک نوشيدني مناسب براي مقابله با اثرات منفي راديکال هاي آزاد بر روي بافت هاي شماست. اين مواد مانع آسيب سلولي و جلوگيري از بيماري هاي مزمن مانند سرطان، آلزايمر و آرتروز مي شود و به تقويت سلامت پوست کمک مي کند.
بهبود گردش خون: منيزيم، پتاسيم و روي موجود در آب زنجبيل منجر به تنظيم فرايندهاي التهابي مي شود که مسبب مشکلات گردش خون هستند. اين نوشيدني همچنين سطح کلسترول را در شريان ها کاهش مي دهد و به حفظ سلامت قلب کمک مي کند.
تقويت سيستم ايمني بدن: مصرف روزانه آب زنجبيل يک راه عالي براي به دست آوردن مواد مغذي است که منجر به تقويت سيستم ايمني بدن مي شوند. آب زنجبيل منجر به تحريک توليد آنتي بادي هايي مي شود که با اثرات مضر ميکروارگانيسم ها و باکتري ها مقابله مي کنند.
نوشيدن آب زنجبيل با معده خالي همچنين منجر به جلوگيري از عفونت هاي ادراري، سرفه و سرماخوردگي، عفونت واژن، بيماري هاي خود ايمني و ... مي شود.
منبع:tandorostnews.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تصادفات منجر به فوت در استان اصفهان در سفرهای نوروزی افزایش یافته که علت ۶۵ درصد از این تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد کاهش یک درصدی تردد در محورهای استان اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه خروجی و ورودی به شهرهای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: محور اصفهان – تهران، اصفهان – یزد، اصفهان – شیراز و اصفهان محورهای غرب و جنوب غربی بیشترین تردد را داردو

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت تصادفات در استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حوزه تصادفات منجر به فوت شاهد افزایش تعداد تصادفات و فوتی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه علت بیش از ۶۵ درصد از تصادفات منجر به فوت خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است، ابراز کرد: باید توجه داشت که عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط سرنشینان جلو و عقب این تلفات را تشدید کرده است.

سرهنگ مولوی همچنین به کاهش ۷ درصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تصادفات خسارتی در محورهای استان اصفهان نیز ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی تصریح کرد: از این رو مسافران و رانندگان باید به قوانین رانندگی توجه ویژه داشته باشند و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند و از هر گونه عجله و شتاب بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حال حاضر جو در اکثر محورها ابری و بارشی گزارش نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان
  • قوی ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز | نیازی به مصرف ناهار و شام نیست + درمان قند خون در 28 روز
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • ۵ ابرماده غذایی ارزان که کلید کاهش وزن و جلوگیری از طاسی هستند
  • کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در استان گلستان
  • خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر!
  • ۶ فایده بی‌نظیر خیار؛ خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان
  • این روش‌های وایرال شده لاغرتان نمی‌کند، مریض‌تان می‌کند!
  • خواص مصرف برخی دمنوش‌های مفید در ماه مبارک رمضان