Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دراین نشست که مسئواین قضایی شهرستان اهر نیز حضور داشتند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با تبریک هفته نیروی انتظامی بر نقش مهم این نهاد انتظامی در تأمین امنیت عمومی تأکید کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی این عزیزان شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم.

دکتر ابراهیم قربانی بر تداوم همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی تأکید کرد و افزود: این دانشگاه آمادگی دارد در زمینه های مختلف اجتماعی با همکاری های نیروی انتظامی ،اساتید و دانشجویان این دانشگاه پژوهشهای کاربردی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان با قدردانی ازتلاش های همه جانبه پرسنل خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی اهر گفت: بی شک آرامش و امنیت امروز منطقه مدیون تلاش های شبانه روزی این عزیزان و سایر نیروهای نظامی و امنیتی و قضایی بوده و در سایه این مجاهدت ها شاهد فضای امن برای رشد و توسعه شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستیم.

در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان اهر نیز ایجاد امنیت، نظم و آرامش برای شهروندان را را از افتخارات این نیرو برای خدمت به مردم و ولی نعمتان انقلاب عنوان کرد و افزود: پرسنل زحمتکش این نیرو آماده همکاری با تمامی ادارات و نهادها و مردم هستیم.

رئیس دادگستری اهر نیز در این دیدار بر ضرورت همکاری بین بخشی در جهت تعامل مثبت و سازنده در زمینه های مختلف با ادارات تأکید کرد.
حجت الاسلام محمدعلی نظری افزود در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها دستگاه قضایی در کنار مسئولین ادارات بوده و در راستای رشد و توسعه شهرستان همکاری تنگاتنگ با ادارات داریم و الحمداله در اکثر پروژه های عمرانی و طرح های تولیدی و اشتغالزا که نیاز به مساعدت و همراهی دستگاه قضایی باشد حمایت می‌کنیم.

وی امنیت را یکی از مولفه های مهم در توسعه و سرمایه گذاری در کشور و منطقه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش دستگاه های امنیتی، نظامی- انتظامی و قضایی امنیت لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان اهر فراهم شده و آمادگی داریم برای تسریع دربه نتیجه رسیدن اینگونه پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی نمائیم تا خللی در روند اجرایی پروژه که برای منطقه تأثیرگذار هستند پیش نیاید.

وی دراین جلسه از تلاش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که یکی از واحدهای دانشگاهی تأثیرگذار و مهم منطقه ارسباران بوده و در ارتقاء جایگاه فرهنگی و علمی آموزشی منطقه تاثیر بسزایی داشته قدردانی کرد و افزود: دستگاه قضایی آماده همکاری با دانشگاه در زمینه های مربوط به این حوزه است.

دادستان عمومی و انقلاب اهر نیز در این جلسه بر ضرورت همکاری با ادارات تأکید کرد و افزود: این دادستانی در طول شبانه روز در خدمت مردم و شهروندان بوده و الحمداله امروز شاهد امنیت پایدار با تلاش تمامی دستگاه های ذیربط در شهرستان هستیم.

رحیم عبدالهی گفت: شهرستان اهر یکی از شهرستان های امن استان آذربایجان شرقی است که با همکاری آحاد مختلف مردم ومسئول با دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی وامنیتی محقق شده است.

در پایان لوح سپاس و قدردانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای فرماندهی انتظامی شهرستان اهر تدارک دیده شده بود که در این مراسم به سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی اهر اهداء شد.

انتهای پیام/

31 / 167 نیروی انتظامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نیروی انتظامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی