Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه گوشی‌های هوشمند بالارده که با قیمت‌های ارزان و بعضا هم‌اندازه گوشی‌های میان‌رده عرضه می‌شوند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و بنیان‌گذار این وضعیت نیز شرکت وان‌پلاس است چراکه اکثر گوشی‌های این شرکت سخت‌افزاری در حد و اندازه پرچمداران دو شرکت بزرگ سامسونگ و اپل دارند اما با قیمتی بسیار پایین‌تر عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر جدیدترین محصول شرکت وان‌پلاس گوشی هوشمند OnePlus 6T است و تاکنون تصاویر بسیار زیادی از این محصول در طراحی‌های مختلف فاش شده است. همچنین با درنظر گرفتن تبلیغات صورت گرفته، می‌دانیم که این محصول مجهز به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است، اما از جک ۳.۵ میلی‌متری صوتی در این گوشی خبری نیست. گفتنی است؛ باتری این نسخه نیز نسبت یه نسخه اصلی یعنی OnePlus 6 در حدود ۱۰ درصد بیشتر است.

تاکنون اطلاعات مختلفی از گوشی هوشمند OnePlus 6T فاش شده بود، اما هنوز خبری از تاریخ عرضه این محصول در دست نیود، که به لطف سایت آمازون این اتفاق نیز رخ داد؛ چراکه به تازگی صفحه فروش گوشی OnePlus 6T در این فروشگاه بزرگ اینترنتی قرار گرفته است و تاریخ پایان ثبت سفارش را روز ۳۰ اکتبر ۲۰۱۸ اعلام کرده است. این روز دقیقا روزی خواهد بود که گوشی هوشمند OnePlus 6T به صورت رسمی معرفی شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در ادامه تصویری از سایت آمازون را مشاهده می‌کنید که تاریخ عرضه و موجود شدن گوشی هوشمند OnePlus 6T را 30 اکتبر اعلام کرده است ( گفتنی است؛ این تاریخ در اصل به پایان پیش فروش محصول اشاره دارد اما موضوع اصلی این است که عده‌ای بر این عقیده اند که پایان پیش فروش و عرضه این گوشی در یک زمان صورت می‌پذیرد؛ هرچند عده ای نیز تاریخ عرضه این محصول را 6 نوامبر می‌دانند.) :

بیشتر بخوانید: شرکت HMD در تدارک مراسم معارفه‌ای برای تاریخ 19 مهرماه +تصویر

انتهای پیام/

گوشی هوشمند و پرطرفدار OnePlus 6T در چه تاریخی عرضه خواهد شد +تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق

خودرو‌های برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودرو‌های برقی عرضه خواهد شد.

با شورای رقابت صحبت‌هایی داشته ایم تا عرضه خودرو‌های برقی تسهیل شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو وارداتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد