Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@14:04:16 GMT

امنیت٬ پرچم‌دار سایر مولفه‌های توسعه پایدار است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۴۰۱۶

امنیت٬ پرچم‌دار سایر مولفه‌های توسعه پایدار است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی محمدی ایروانلو فرماندار چایپاره عصر دیروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان چایپاره که با حضور سرداراصلانی فرماندهی نیروی انتظامی استان صورت گرفت، ضمن تبریک هفته ناجا، امنیت را یک مفهوم و واژه‌ خاص دانست که در مسئله توسعه پایدار نقش اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این ساختمان درمرحله اول با متراژ 1500 مترمربع در زمینی به مساحت 5000 مترمربع با اعتبار 2 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

فرماندار چایپاره در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات زیادی در شهرستان چایپاره و درحوزه انتظامی وجود دارد، افزود: نبود پاسگاه ثابت در شهر حاجیلار و روستای چورس تنها بخشی از آن هستند.

محمدی ایروانلو یکی از خواسته‌های بحق مردم شهرستان چایپاره را راه‌اندازی پاسگاه محور حمزیان یاد کرد و گفت: در تمام زوایای سند چشم‌انداز، امنیت پرچم‌دار سایر مولفه‌های توسعه پایدار کشور بوده و نیروی انتظامی عهده‌دار اصلی امنیت کشور است.

فرماندار چایپاره ادامه داد: چایپاره شهرستان جدیدالتاسیس بوده و امکانات کم سخت‌افزار و نرم‌افزار دارد، بنابراین مسئله‌ ساختمان فعلی ستاد مرکزی که در شان سیاست‌ها و تصمیمات نیروی‌انتظامی شهرستان نیست و نیاز اساسی به تغییر این شرایط وجود داشت که خوشبختانه به کمک مسئولین مربوطه سال دیگر شاهد افتتاح فاز اول و بهره‌برداری از فاز مربوطه خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن نیروی انتظامی چایپاره امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار شامگاه دوشنبه در نشست با دهیاران با اعلام این مطلب که در سطح شهرستان رزن بیش از ۲۰۰ تحصیل کرده و متقاضی شغل در حوزه‌های مختلف کشاورزی وجود دارد اما مدیریت جهاد کشاورزی استان برای جذب نیروی جدید از افراد غیر بومی در مشاغل و پست‌های این اداره اقدام و پس از مدتی ایشان را به دیگر نقاط منتقل می‌کنند و باعث موجی از اعتراض‌ها و حواشی در شهرستان رزن شده است

وی افزود: در قوانین و سیاست‌های استخدامی کشور، اولویت اشتغال در هر شهری، با مردم بومی همان شهر است، اما آن چیزی که در رزن اتفاق می‌افتد با هیچ‌کدام از این سیاست‌ها همخوانی ندارد

غفاری‌آثار ادامه داد: برای جذب نیروی بومی تاکنون بی تفاوت نبوده‌ایم و به هر دستگاه یا اداره‌ای که توانسته‌ایم نامه‌نگاری و درخواست همکاری کرده‌ایم و ازاینجا به بعد باید مسئولین استانی پاسخگوی این مطالبه باشند و البته از سازمان بازرسی هم می‌خواهیم تا با نگاه ویژه به اینگونه استخدام‌ها در سازمان جهادکشاورزی ورود کرده و به این مسئله خاتمه دهند

فرماندار رزن افزود: بی عدالتی در شهرستان رزن به اوج خود رسیده، نیروی مورد نیاز را در پست‌های خالی جهاد کشاورزی شهرستان جذب و پس از مدتی منتقل می‌کنند و این واقعیت‌های تلخ، دل‌های زیادی از خانواده‌های بومی و ساکن این شهر مظلوم را به درد آورده و فرزندان عزیزشان را راهی دیار غربت کرده است، و متأسفانه این واقعیت‌ها، انگیزه جوانان این شهر را به ماندن در زادگاه و خدمت کردن به همشهریان خود، به‌شدت کاهش داده است.

کد خبر 6098612

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است