Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:14:50 GMT

پیاده‌روی اربعین بخشی از مجموعه هدایت حسینی است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۴۱۴۸

پیاده‌روی اربعین بخشی از مجموعه هدایت حسینی است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی به‌عنوان یکی از بزرگترین ابعاد منظومه هدایت حسینی است که هر حرکتی در این مسیر دارای قرب و منزلت الهی است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در همایش فرهنگی آموزشی طلایه ‌داران اربعین حسینی افزود: در گردهمایی بزرگ اربعین به سبب حضور همه ادیان و مسلمانان جهان یک بستر فرهنگی بسیار مناسبی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: از این بستر فرهنگی می‌توان با اجرای برنامه‌های متنوع بخوبی فرهنگ سازی کرد که امیدواریم این پیاده روی آغازی برای ظهور امام زمان(عج) باشد.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: در تاریخ بشریت هیچ شخصیتی در عالم نیست که نام، گستردگی تبلیغات و پوشش رسانه ای بیشتر از قیام امام حسین(ع) در عاشورای حسینی داشته باشد.
صفایی بوشهری ادامه داد: با گذشت بیش از 1350 سال از قیام امام حسین(ع) همچنان نام این حضرت جاودانه و به همین مناسبت هرساله مراسم‌ باشکوهی برگزار می‌شود.
وی افزود: این موضوع نشان می دهد که جهان آینده با نام امام حسین(ع) رقم می‌خورد و فرزندش مهدی آل محمد(عج) حاکم تمام دنیا می‌شود.
صفایی بوشهری یادآور شد: تنها راه سعادت و رستگاری در دنیا و آخرت پیروی از راه امام حسین (ع) است.
وی همچنین با تشریح ابعاد و زوایای فرهنگی حرکت عظیم اربعین گفت: همه انبیاء الهی با کار فرهنگی توانستند جامعه را مدیریت کنند و همه مولفه‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و غیره برگرفته از کار در حوزه فرهنگ است.
7212/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي پياده روي اربعين هدايت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که به‌خاطر حواشی پیش آمده در بازی با آلومینیوم اراک با حکم کمیته انضباطی مواجه شده بود، بعد از مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داد، دوباره به کمیته انضباطی احضار شد و توضیحاتش را ارائه کرد.

به نقل از ورزش سه حالا شایعات زیادی درباره احتمال محرومیت حسینی در بازی آینده استقلال مطرح شده و هواداران منتظر اعلام نظر دوباره کمیته انضباطی هستند.

در این شرایط علی پورحیدری فرزند منصور پورحیدری یکی از افرادی است که به حمایت از حسینی پرداخته است. او در این خصوص گفت: «کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود. او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد!»

او افزود: «به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است. به‌خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898211

دیگر خبرها

  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • شهرک‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان اقتصادی در بوشهر ایجاد شود