Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@16:48:51 GMT

جمعه؛ برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۴۱۵۶

جمعه؛ برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

آزمون استخدامی سراسری سازمان تأمین اجتماعی صبح روز فردا، جمعه مورخ ۲۰ مهر ۹۷ در ۳۱ شهرستان کشور (مراکز استان) برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و در‌های ورود به جلسه امتحان نیم ­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، بنابراین تمام داوطلبان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون سازمان تأمین اجتماعی از روز سه­‌شنبه، ۱۷ مهر بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین‌شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس

مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تامین اجتماعی گفت: آزمون تامین نیروی انسانی اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس همزمان با ۳۰ استان کشور و با حضور ۳۵۰۰ داوطلب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس، محسن نظام خیرآبادی امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در حاشیه برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی سازمان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: این آزمون در دو بخش بیمه‌ای و درمانی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی تأمین اجتماعی برگزار شد.

وی از تلاش برای جذب نیروی انسانی توانمند و متعهد خبر داد و افزود: تلاش سازمان بر مبنای ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی استوار است و نیروی انسانی توانمند در نیل به این هدف فاخر جایگاه ارزنده‌ای دارد.

مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی با قدردانی از تلاش‌های تأمین اجتماعی فارس در راستای برگزاری شایسته این آزمون، تصریح کرد: در استان فارس، بیش از ۳۵۰۰ نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی در این آزمون شرکت داشتند.

نظام خیرآبادی خاطرنشان کرد: افراد حائز شرایط پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و مراحل گزینش به صورت پیمانی به خدمت سازمان تأمین اجتماعی در می‌آیند.

وی ادامه داد: آزمون جذب نیروی انسانی سازمان تأمین اجتماعی به صورت سالیانه و با توجه به افت نیروی انسانی برگزار می‌شود.

در ادامه همچنین ایرج نادری مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس اضافه کرد: تعداد ۳۵۰۰ نفر در این آزمون شرکت داشتند که از این تعداد دو هزار و ۳۰۲ نفر بانوان و هزار و ۲۰۱ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: افراد واجد شرایط در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان فارس جذب می‌شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس تاکید کرد: تعداد ۴۷ نفر در شعب ۳۷ گانه استان فارس و ۶۱ نفر در بخش‌های درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی به کار گرفته می‌شوند.

نادری در بخش پایانی سخنان خود بهره‌مندی از نیروی انسانی لایق را زمینه‌ساز پیشرفت دانست و افزود: نتایج این آزمون در اوایل تیرماه از طریق سایت جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

کد خبر 745958

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود