Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@10:48:06 GMT

«تنها زیر باران» در قم رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۴۱۶۰

«تنها زیر باران» در قم رونمایی شد

به گزارش ایکنا از قم، مهدی قربانی نویسنده تنها زیر باران در این مراسم عنوان کرد: کتاب روایت زندگی شهید زین الدین ماحصل 100 مصاحبه است که می توان 80درصد کتاب را تولیدی دانست و مابقی از کتب و مطالبی که موجود بوده استفاده شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب ادعای جامعیت ندارد، ادامه داد: دوستان و نزدیکان شهید مهدی زین‌الدین ممکن است نواقصی به این کتاب بگیرند، خاطراتی از شهید وجود داشته که در این کتاب ذکر نشده، سعی می کنیم در چاپ‌های بعدی نواقص رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 قربانی افزود: در نگارش کتاب از همراهی و حمایت های فکری مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری بهره بردیم. تنها زیر باران روایتی از تولد تا شهادت مهدی زین الدین است که از زبان خانواده، دوستان و همرزمان شهید روایت می شود. 

روایت گری دفاع مقدس و ذکر مصیبت اباعبدالله(ع) از دیگر بخش های این مراسم بود که در آن خانواده شهیدان زین الدین، حاج حسین کاجی از سرداران دوران دفاع مقدس، بیطرفان معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم، مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، برخی از مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قران ایکنا زین الدین رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهید والامقام سید مهدی جلادتی امشب در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای سرافراز مدافع حرم گرامی داشته شد و حاضران از تنبیه رژیم جعلی صهیونسیتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی آشکار روز ۱۳ فروردین ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان به نام‌های حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • از تفتیش عقاید تا روایت شیطان از گوته | چرا هایدگر مدافع هیتلر بود؟
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد