Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه تفکربسیج امروزه به عنوان یک تفکرناب و استکبار ستیز در سطح جهان شناخته شده است، گفت: اگر امروز می بینیم که استکبار جهانی با استفاده از توان و ظرفیت رسانه ای خود در تلاش است تا چهره بسیج را نزد مردم مخدوش کند و باعث کاهش اثرگذاری این گروه مردمی شود، همه اش به دلیل عزم راسخ بسیج برای مقابله با نفوذ سیاسی بیگانگان در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروزه بسیج در تمام عرصه های اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و علمی خوش درخشیده است،ادامه داد: تفکربسیج باعث حل مشکلات کشور می شود و اگر مسئولان ما چنین تفکری را الگوی خود قرار دهند، روز به روز شاهد پیشرفت و ترقی بیش از پیش کشورمان در عرصه های مختلف خواهیم بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور

دریافت 57 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، روز ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد؛ بعد از اینکه وزارت جهاد سازندگی منحل و با وزارت کشاورزی ادغام شد، رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال ۱۳۷۹ دادند و این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی می‌باشند؛ از زمان انقلاب تا کنون توانسته اند اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت برای کشورمان به ارمغان آورند.

کد خبر 6097689

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی