Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی و هنگ مرزی آستارا به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا، به دیدار 2 خانواده شهید نیروی انتظامی در این شهرستان رفتند.

به گزارش روز پنچشنبه ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی آستارا در دیدار با خانواده شهیدان داریوش نیاز پور و اصغر مکانی، شهادت را مظهر قدرت و تبلور ارزش‌های اسلامی در جامعه و قدردانی از رشادت های جوانان غیور ایران را افتخار بزرگی برای مردم و مسئولان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمد نمازی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت در مسئولان کشور را افزایش می‌دهد، افزود: شهدا الگوی واقعی استقامت در حفظ ارزش های اسلامی هستند و با جانفشانی در راه اعتلای امنیت کشور جان خود را خالصانه تقدیم کردند.
وی آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس را از نیازهای اصلی جامعه دانست و اضافه کرد: توان نظامی و وحدت مردم از عوامل بازدارنده توطئه های دشمن است و دستگاه های متولی باید بستر انس جوانان با روحیه ایثار و ارزش‌ها را فراهم کنند.
فرمانده هنگ مرزی آستارا نیز در این دیدارها گفت: مرزبانان با همکاری مرزنشینان این شهرستان در نقطه صفر مرزی به پاسداری از ارزش های انقلاب و خون پاک شهدا برخاسته اند و این امر را افتخاری بزرگ می دانند.
سرهنگ نوذر مرادی افزود: شهیدان و ایثارگران با عشق به فرهنگ عاشورا در جبهه ها حضور یافتند و ‏با ایمان و اخلاص واقعی، افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند.
وی بیان کرد: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندان غیور، کار بزرگ و ماندگاری را انجام دادند و خانواده معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت ایران اسلامی هستند.
در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به والدین شهدا، یاد و خاطره فرزندانشان گرامی داشته شد.

** مرزبانان آستارا خون اهدا کردند
سرهنگ مرادی فرمانده هنگ مرزی آستارا نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: 30 نفر از مرزبانان هنگ مرزی این شهرستان با حضور در پایگاه انتقال خون، 30 واحد خون برای رفع نیاز بیماران اهدا کردند.
وی با اشاره به اینکه اهدای خون باعث ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه می شود، افزود: امنیت و سلامت دو مقوله مهم است و با مشارکت و همدلی همگان به دست می آید.
وی یادآور شد: نیروهای مرزبانی علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود در حفاظت از مرزها، هرگز از اقدامات فرهنگی جهت اعتلای سلامت و بهداشت جامعه غافل نشده اند.
مردم آستارا در نیمه نخست امسال یکهزار و 704 واحد خون اهدا کردند و این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، 16 درصد افزایش یافت.
13 تا 19 مهرماه هفته نیروی انتظامی است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 166 شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است که 16 تن از آنها شهدای ناجا هستند.
7105 / 7124 / 6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هفته ناجا ديدار با خانواده هاي شهدا آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است

تین نیوز

 معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا به طول ۱۴۰۰ متر، تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا پایان خردادماه امسال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در بازدید از پروژه بزرگراه آستارا- آستارا اظهار کرد: فاز اول این پروژه به طول ۱۴۰۰ متر در نقطه مرزی سرزمینی که حال احداث است و نقش به سزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می کند، تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا پایان خردادماه امسال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

اکبری افزود: این پروژه شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر و ۱۴۰۰ متر احداث بزرگراه است.

وی با بیان این که این پروژه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون ها اثرگذار خواهد بود، افزود: به طور قطع همکاری دستگاه های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

اکبری گفت: باتوجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است. همچنین فاز دوم این پروژه شامل دو بانده کردن حدود ۲۲۰۰ متر از محور آستارا اردبیل و یک دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که در صورت تأمین اعتبار لازم و عدم وقوع مشکلات معارضین تا پایان شهریور امسال قابلیت تکمیل را داراست.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در بازدید از پل جدیدالاحداث سیبلی در منطقه آستارا گفت: این پل در سیل سال گذشته و طغیان رودخانه تخریب شده بود که در حال حاضر توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال احداث است.

گفتنی است پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا نیز با حضور معاون راهداری سازمان افتتاح شد. این پل در روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض چهار متر با بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت در یک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده های کشور آسفالت شده و ۳۰۰۰ کیلومتر جاده روستایی ساخته شده است.

اکبری همچنین در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان گیلان که به ریاست اسدالله عباسی استاندار و رئیس کمیسیون اجرایی ایمنی راه های استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: بهترین راهکار برای کاهش سوانح، انجام اقدامات حاصل از تحلیل حوادث رانندگی است تا از این راه نسخه های شفابخش و طرح های نو و به روز به دست آید.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین در خاتمه بر اهمیت رفع نواقص جاده های استان به منظور ایمن سازی محورها تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو