Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: بیست و نهمین دوره رقابت های فرهنگی و امدادی رفاقت مهر با شعار جوانان، رفاقت مهر و توسعه فرهنگ بشر دوستی در این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، حسین درویشی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه مسابقه رفاقت مهر در بوشهر افزود: در این دوره از رقابت ها 190 نفر از اعضای جوان کانون های مختلف دختران و پسران جمعیت هلال احمر از 10 شهرستان این استان به مدت 2 روز باهم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این رقابت ها با هدف ایجاد حس نوع دوستی، پرورش روحیه مشارکت جویی وتعاون، تعامل و همدلی بین اعضا و ارتقا توانمندی های علمی و امدادی اعضای جمعیت هلال احمر برگزار شد.
درویشی اضافه کرد: در این مسابقات شرکت کنندگان در رشته های حمل مصدوم، اسکان اضطراری، امداد و کمک های اولیه و احیای قلبی ریوی بصورت تیم هشت نفره باهم به رقابت پرداختند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان بوشهر افزود: تیم های شهرستان دیلم در بخش دختران و شهرستان جم در بخش پسران به عنوان تیم های نخست این دور از رقابت ها، به مسابقه کشوری که آذرماه امسال برگزار می شود اعزام می شوند.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رفاقت مهر هلال احمر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

دیگر خبرها

  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است