Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: بیست و نهمین دوره رقابت های فرهنگی و امدادی رفاقت مهر با شعار جوانان، رفاقت مهر و توسعه فرهنگ بشر دوستی در این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، حسین درویشی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه مسابقه رفاقت مهر در بوشهر افزود: در این دوره از رقابت ها 190 نفر از اعضای جوان کانون های مختلف دختران و پسران جمعیت هلال احمر از 10 شهرستان این استان به مدت 2 روز باهم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این رقابت ها با هدف ایجاد حس نوع دوستی، پرورش روحیه مشارکت جویی وتعاون، تعامل و همدلی بین اعضا و ارتقا توانمندی های علمی و امدادی اعضای جمعیت هلال احمر برگزار شد.
درویشی اضافه کرد: در این مسابقات شرکت کنندگان در رشته های حمل مصدوم، اسکان اضطراری، امداد و کمک های اولیه و احیای قلبی ریوی بصورت تیم هشت نفره باهم به رقابت پرداختند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان بوشهر افزود: تیم های شهرستان دیلم در بخش دختران و شهرستان جم در بخش پسران به عنوان تیم های نخست این دور از رقابت ها، به مسابقه کشوری که آذرماه امسال برگزار می شود اعزام می شوند.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رفاقت مهر هلال احمر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گفت: حادثه سقوط خودرو پژو به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اعلام شد و بلافاصله نجاتگران پایگاه دمچنار شهرستان بویراحمد به محل حادثه اعزام شدند.
کاظم فلاحی دوست افزود: این حادثه ۵ مصدوم داشت که پس از رهاسازی، تثبیت و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم تحویل اورژانس شد.
وی ادامه داد: یک مصدوم با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شد و ۳ مصدوم دیگر در محل حادثه مداوا شدند.

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر خوزستان با ۸۶۰ نیروی امدادی و نجاتگر
  • خدمات دهی ۶۷ تیم هلال احمر مازندران به مسافران نوروزی
  • استقرار امدادگران هلال احمر در مناطق بحران‌زای سیل
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان
  • افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • بندر گناوه‌ همچنان بدون پایگاه امداد دریایی
  • پایگاه‌های جمعیت هلال احمر بوشهر آماده خدمت به مسافران نوروزی
  • جذب ۲۰۰ امدادگر جوان در جمعیت هلال احمر استان فارس
  • ۲۷ پایگاه امدادی در استان بوشهر فعال است