Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@15:00:56 GMT

سرمربی کاوه رضایی همچنان در بازداشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۴۹۸۰

به گزارش پارس نیوز، ایوان لکو باید به فهرستی از 20 پرسش پلیس بلژیک پاسخ می‌داد و بدین‌خاطر شب گذشته را در یکی از سلول‌های پلیس قضایی در هاسلت گذراند.

والتر استنبروژ، وکیل کلوب بروژ و ایوان لکو با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ایوان لکو عصر امروز باید نزد قاضی تحقیق پرونده پولشویی و تبانی فوتبال بلژیک حاضر شود و به پرسش‌های او پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم به خاطر تعداد بازداشت‌های بسیار زیادی که روز گذشته توسط پلیس صورت گرفت نمی‌توانستند تصمیمی درباره شرایط ایوان لکو بگیرند.

وی ادامه داد: سعی می‌کنم در جلسه امروز دادگاه به او کمک کنم. او همانند دیگران به دلیل جرایم مشابهی بازداشت شد و به تمام پرسش‌های پلیس پاسخ داد. پلیس بلژیک هم رفتار مناسبی داشت و ایوان لکو از شرایط خوبی برخوردار است. امیدوارم در جلسه امروز درباره ایوان لکو تصمیم قطعی بگیرند.

فیلیپه ماینسه وکیل برادر رئیس باشگاه شارلوا نیز با اشاره به نمایش قدرت پلیس بلژیک در منرل مجتبی بیات، برادر رئیس ایرانی باشگاه شارلوا گفت: آنها (پلیس بلژیک) حتی اسلحه‌ خود را به سمت سر موکل بنده نشانه گرفتند!

همچنین پلیس قبرس به درخواست همتای بلژیکی خود یک تبعه خارجی که از او به عنوان یکی از عاملان اصلی تبانی در فوتبال بلژیک نام برده می‌شود در نیکوزیا، پایتخت قبرس بازداشت کرد. این فرد 52 ساله متهم به جعل اسناد، پولشویی و تبانی در فوتبال بلژیک است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بلژیک فوتبال پایتخت بلژیک پارس بازداشت سرمربی کاوه رضایی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا