Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@04:17:17 GMT

سپاه یار و یاور پلیس در همه مأموریتها بوده است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۵۰۵۰

سپاه یار و یاور پلیس در همه مأموریتها بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان قرچک به همراه امام جمعه، فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین صبح امروز در آخرین روز هفته نیروی انتظامی مزار شهدای امام زاده بی بی زبیده(س) این شهرستان را غبارروبی و گلباران کردند.

سرهنگ علی موسی پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک در این مراسم با بیان اینکه هفته ناجا فقط به همین هفته ختم نمی شود، گفت: همه روزهای سال، روزهای خدمت به مردم است و باید آن را قدر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از زحمات پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: سپاه پاسداران همیشه یار و یاور پلیس در همه مأموریتها بوده است.

فرمانده پلیس قرچک با تأکید بر اینکه امروز در این آستانه مبارکه عهد می بندیم که رهرو راه شهدا باشیم، ابراز داشت: برای پاسدارای از ارزشها باید راه امام را ادامه داد که عزت و آزادگی را برای ما به ارمغان آورد.

موسی پور در پایان با تصریح اینکه تا آخرین قطره خون خود، پشتیبان خانوده شهدا و دیگر شهروندان هستیم، اظهار داشت: هرگز نخواهیم گذاشت کسی چشم چپ به امنیت این منطقه داشته باشد./

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در زابل

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد شرارت و تیراندازی به سمت یک رستوران در شهرستان زابل و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شدکه ۲ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری  به سمت این رستوران اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروند شده و سپس از محل متواری شده بودند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: اقدامات فنی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که در نهایت ۲ عامل اصلی این تیراندازی شناسایی ودر عملیات ویژه وهماهنگ ماموران پلیس در کمتر از ۳ ساعت از وقوع تیر اندازی در یکی از محلات زابل دستگیرشدند.

  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد