Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:48:01 GMT

تولد بیش از 10 هزار نوزاد در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۵۲۵۳

تولد بیش از 10 هزار نوزاد در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: از تولد 10 هزار و 97 نوزاد در نیمه نخست امسال در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد پنج هزار و 194 پسر و چهار هزار و 903 نفر دختر هستند.

محمدعلی رفیع پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ولادت های ثبت شده پنج هزار و 846 مورد در شهرها و چهار هزار و 251 نفر در روستاها متولد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: طی این مدت 2 هزار و 806 فوتی در چهارمحال و بختیاری ثبت شده که از این تعداد نیز یکهزار و 260 واقعه مرد و 826 نفر زن بوده اند.
مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از مجموع فوتی های ثبت شده 2 هزار و 86 مورد در شهرها و 809 مورد در روستاها ثبت شده است.
وی بدون اشاره به مقایسه آماری ولادت و فوتی های چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست سال جاری 99.99 ولادت ها و 99.71 فوتی ها ثبت بهنگام شده که این استان در ثبت بهنگام وقایع ولادت و فوت جزو استان های برتر کشور است.
به گزارش ایرنا، مهلت قانونی ثبت ولادت 15 روز و برای فوت 10 روز تعیین شده است.
در پنج ماه نخست سال گذشته یکهزار و 597 فوتی در چهارمحال و بختیاری ثبت شده که از این تعداد 882 مورد مرد و 712 مورد زن بوده اند.
همچنین پنج ماه ابتدایی سال گذشته 9 هزار و 73 واقعه ولادت در چهارمحال و بختیاری ثبت شده که چهار هزار و 718 مورد پسر و چهار هزار و 355 نفر دختر بودند.
7362/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ولادت فوت چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری