Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بویکو بوریسف، نخست وزیر بلغارستان از دستگیری یک مرد به اتهام تجاوز و قتل روزنامه‌نگار بلغار خبر داد. ملودین ماریانوف وزیر کشور بلغارستان اظهار داشت که با درخواست دولت بلغارستان فرد مجرم از سوی نیروهای پلیس آلمان دستگیر شده است. ویکتوریا مارینووا، خبرنگار ۳۰ ساله که از تحقیقاتی درباره اتهام فساد در بودجه اتحادیه اروپا پرده برداشته بود، در اثر ضربه سنگین به سر و خفگی کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارینووا در برنامه‌ای تلویزیونی به کلاه‌برداری در دستگاه‌های مالی اتحادیه اروپا پرداخته بود.

بویکو بوریسف، نخست وزیر بلغارستان از دستگیری یک مرد به اتهام تجاوز و قتل روزنامه‌نگار بلغار خبر داد.

 بوریسف روز چهارشنبه اعلام کرد که متهم شهروند بلغارستان است و «در تجاوز و قتل خانم ویکتوریا مارینوا مجری تلویزیونی بلغار نقش داشته» است.

ملودین ماریانوف وزیر کشور بلغارستان که همراه با نخست وزیر در یک نشست خبری حضور داشت ضمن اعلام خبر دستگیری این فرد اظهار داشت که با درخواست دولت بلغارستان فرد مجرم از سوی نیروهای پلیس آلمان دستگیر شده است.

این فرد حالا با اتهام تجاوز و قتل رو به رو است و صوفیه انتظار دارد، برلین این فرد را به بلغارستان بفرستد.

وزارت کشور آلمان هم روز چهارشنبه تایید کرد که یک مظنون ۲۰ ساله به قتل در روز سه‌شنبه در شهر استاد در منطقه نیدرزاکسن در خانه‌اش دستگیر شده است.

جسد روزنامه‌نگار زن بلغار که مورد تجاوز و ضرب و شتم هم قرار گرفته بود روز شنبه پیدا شد.

ویکتوریا مارینووا، خبرنگار ۳۰ ساله که از تحقیقاتی درباره اتهام فساد در بودجه اتحادیه اروپا پرده برداشته بود، در اثر ضربه سنگین به سر و خفگی کشته شده است. مارینووا در برنامه‌ای تلویزیونی به کلاه‌برداری در دستگاه‌های مالی اتحادیه اروپا پرداخته بود. در این رسوایی پای بسیاری از سیاستمداران و تجار به میان کشیده شده بود.

ویکتوریا مارینووا عضو هیئت مدیره تلویزیون پر طرفدار «تی‌.وی.ان» در شمال بلغارستان بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد