Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در این استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در قالب مقاله، قصه گویی، فیلم کوتاه، عکس، آواها و نواهای بومی محلی، دکلمه خوانی در۳۰ آبان و یکم آذر ماه سال جاری در این استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مخاطبان این همایش را مربیان، معلمان و اساتید کلیه دوره های مختلف تحصیلی، دانشجویان، پژوهشگران، صاحب نظران و کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی برشمرد.
بهادرزاده افزود: این 6 قالب تعیین شده با همکاری دانشگاه ها در 12 محور مشخص شدند وافراد علاقه مند در این زمینه می توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش واقع دریزد - چهارراه فرهنگیان - بلوار شهید پاکنژاد - اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ارسال کنند.
وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی - ایرانی دانست و گفت: هویت، رشد و تعالی همه جانبه اوان کودکی، بررسی و آسیب شناسی وضعیت موجود هویت و فرآیند هویت یابی کودکان ایران اسلامی در آموزش و پرورش پیش دبستانی، بازنمایی هویت اسلامی ایرانی کودکان در رسانه ها سینما و فناوری های دیجیتال ارتباطی و اطلاعات از محورهای این همایش است.
بهادرزاده ادامه داد: دراین همایش وزیر آموزش وپرورش، معاونین وزیر، مدیرکل های آموزش و پرورش سراسر کشور و روسای دوره اول آموزش ابتدایی و پیش دبستانی کل کشور حضور خواهند داشت.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه ارسال آثار این همایش تا۳۰ مهر۹۷تمدید شد تصریح کرد: این آخرین مهلت است و تمدید مجدد نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد همایش ملی هویت ایرانی اسلامی مدارس یزد آموزش و پرورش یزد کودکان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت واحد آموزشی میزبان مسافران نوروزی سمیرم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: هفت واحد آموزشی با تعداد ۵۰ کلاس برای اسکان هر شب، حداقل ۵۰ خانواده آمادگی میزبانی دارد.

رضا امیری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان سمیرم تعداد هفت واحد آموزشی نوساز برای اسکان مسافران نوروزی آماده کرده است.

وی افزود: این هفت واحد آموزشی با تعداد ۵۰ کلاس برای اسکان هرشب حداقل ۵۰ خانواده آمادگی میزبانی دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: در این مدارس امکاناتی همچون، فرش، یخچال، لوازم آشپزخانه، پتو، حمام و سایر ملزومات برای رفاه حال مسافرین عزیز در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش واقع در میدان معلم ساختمان مدیریت آموزش و پرورش سمیرم همه روزه تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت چهار عصر آماده پذیرش مسافران است.

امیری‌پور اضافه کرد: شماره تلفن ستاد اسکان نوروزی ویژه ۰۳۱۵۳۶۶۲۵۴۹ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرستان سمیرم با ۵۲ نقطه نمونه گردشگری در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 737394

دیگر خبرها

  • هفت واحد آموزشی میزبان مسافران نوروزی سمیرم
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • ۸۰۰ محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در اپلیکیشن شاد بارگزاری شد
  • عروسک بومی «بیگک» تولید می‌شود
  • عروسک بومی «بیگک» در کانون تولید می‌شود
  • آثار منفی «کنکور» سال‌ها باقی خواهد ماند
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری
  • شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آن‌ها در نظام آموزشی
  • شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی