Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس آکادمی ملی المپیک گفت: من به دعوت کمیته بین المللی المپیک برای حضور در یک همایش به آرژانتین آمده‌ام و تمام هزینه‌هایم را نیز IOC پرداخت کرده است.

رضا قره خانلو در گفت‌وگو با ایسنا درباره ی علت حضورش در آرژانتین بیان کرد: کمیته بین المللی المپیک (IOC) در نظر دارد تا سال ۲۰۳۰ اصلاحات اساسی را در سیاست‌ها و برنامه‌های خود اعمال کند و تمام تغییرات در برنامه المپیزم را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در کنار المپیک جوانان یک همایش بزرگی ترتیب دادند که در این همایش ۱۱۰۰ نفر از بزرگترین شخصیت‌ها و تمام اعضای خانواده IOC شرکت داشتند از جمله خود توماس باخ و بان کی مون و تمام اعضای IOC. این همایش با حضور رییس جمهور آرژانتین آغاز به کار کرد و در مورد ۱۳ عنوان بسیار مهم بحث و گفت‌وگو شد.

او افزود: من نیز از طرف کمیته بین‌المللی المپیک برای شرکت در این کنگره دعوت شدم و تمام هزینه‌هاهای مربوط به مسافرت و اسکانم از طریق کمیته بین‌المللی المپیک پرداخت شده است. من این فرصت را برای ارائه دیدگاه های ایران مورد استفاده قرار دادم و تلاش کردم با شرکت فعال در جلسات، دیدگاه‌های ایران و برنامه های کمیته ملی المپیک ایران را به اطلاع آنها برسانم.

قره خانلو در موضوعاتی که در این همایش مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت، بیان کرد: همان طور که گفتم ۱۳ عنوان بسیار مهم بحث و گفت‌وگو شد که به برخی اشاره می‌کنم. یکی، موضوع اصلاح جامعه از طریق ورزش بود که در این زمینه بان کی مون به عنوان رییس کمیته اخلاق IOC منصوب شده  و اعتقاد دارد جنبش المپیزم قوی‌ترین ابزار برای اصلاح وضعیت جهان است. مورد دیگر، توجه ویژه نسبت به ورزش زنان بود. مسئله دیگر، موضوع شهر فعال جامعه سالم است. درواقع IOC می‌خواهد به جز ورزش قهرمانی، به میان مردم برود و برای سلامت مردم و کاهش بیماری ها از ورزش استفاده کند. موضوع چهارم، آینده ورزشکاران و دوران بازنشستگی آنها بود که به نقش های اجتماعی قهرمانان برمی گردد. صلح  و ورزش، مبارزه با دوپینگ و حفظ محیط زیست نیز از دیگر موضوعاتی است که در این برنامه گنجانده شده است.

او ادامه داد: در نظر هست بعد از بازگشت به ایران سه برنامه اصلی را پیگیری کنیم که اولی، تشکیل انجمن المپین های جوان خواهد بود تا از طریق آن، ورزشکاران جوان با مسائل فرهنگی، آموزشی و اجتماعی آشنا شوند و در آینده بتوانند المپین های کاملی باشند. مورد دوم، توجه به دختران است و برنامه دختران المپین را در آکادمی پیگیری می‌کنیم. به این معنی که دختران جوان ما که مستعد قهرمانی در المپیک هستند تحت پوشش آکادمی قرار می گیرند و از خدمات علمی و آموزشی آکادمی به طور جدی بهره مند می شوند. مورد سوم نیز موضوع اصلاح جامعه از طریق ورزش و شهر فعال، جامعه سالم است. IOC هم از برنامه‌های ما حمایت خواهد کرد و حتی بودجه مناسبی برای آن در نظر گرفته است. امیدوارم با تلاش همه عزیزان بتوانیم در این برنامه ها پیشرفت مناسبی داشته باشیم.

قره خانلو در پایان گفت: مجددا تاکید می کنم من به دعوت کمیته بین المللی المپیک به آرژانتین آمده‌ام و تمام هزینه‌هایم نیز به وسیله IOC پرداخت شده است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آکادمی ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم