Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر روحانی فر صبح پنج شنبه در مراسم تجدید میثاق فرماندهان نیروی انتظامی با آرمان های امام خمینی(ره) که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، طی سخنانی گفت: ما امروز اینجا هستیم تا با تجدید میثاق با بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران مردی که در حد و تراز اسلام بوده و مصداق یک انسان در تراز اسلام بوده است بیعتی دوباره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی فر تجدید عهد با امام را قبول کردن آموزه های قرآن کریم و به ثمر نشاندن زحمت ها و تلاش های پیامبران بزرگ دانست و افزود: حضور ما در این مکان مقدس یعنی حرکت ائمه و نهضت عاشورا را باور داریم و شعار هجرت را امروز انقدر با دل و جان پذیرفته ایم که هم برای سرنگونی طاغوت قبل از انقلاب آن را سردادیم و استقلال ازادی جمهوری اسلامی گفتیم و هم بعد از انقلاب در سرود ملی مان این مورد را گنجاندیم چرا که می خواستیم باورمان را به جهانیان نشان دهیم و گفتیم پیامت ای امام نقش جان ماست.

وی بیان داشت: ما شعار هیهات منا ذلت را سر دادیم و این شعار یعنی دستم را دراز نمی کنم و اجازه دست درازی به هیچ کسی نمی دهم و استقلال یعنی دستم دراز نیست و دست بر زانوی خود دارم و ازادی یعنی اجازه دست درازی به هیچکسی را نمی دهم و این باور ما است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه ما در طول سال تجدید بیعت می کنیم و امروز به طور علنی و برای نمایش دادن به همه جهانیان بیعت کرده ایم گفت: امروز آمده ایم تا جهانیان بفهمند تربیت شدگان مکتب امام معنویت مدار و عاشق خدمت و دارای اقتدار هستند و گرد هم می ایند و با حضرت امام بیعت می کنند.

روحانی فر با اشاره به اینکه قرآن کریم توسط بسیاری از افراد تفسیر شده است بیان داشت: قران را امام هم تفسیر کرده است و تفاوت تفسیر امام با بقیه افراد این است که امام قرآن را به صورت یک تفسیر میدانی عملی و عینی وسط جامعه انجام داده است و فرمود انقلاب ما انفجار نور بود که همان تفسیر بسم الله الرحمن الرحیم است.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 4427158

منبع: مهر

کلیدواژه: تجدید میثاق با آرمانهای امام نیروی انتظامی هفته ناجا اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر اربعین حسینی گرگان مشهد شهرکرد شیراز اربعین 97 خرم آباد یاسوج سنندج بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان امام صادق (ع)؛ از پدر علم شیمی تا ائمه اهل سنت + فیلم

حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی هدایتكارشناس فلسفه و كلام در برنامه صبح بخیر ایران بیان کرد: امام صادق (ع) به یکی از شاگردانش گفتند که تمام علوم در دستان ائمه است که همه اینها برگرفته از قرآن می باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • شاگردان امام صادق (ع)؛ از پدر علم شیمی تا ائمه اهل سنت + فیلم