Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@14:14:33 GMT

سرمربی لژیونر ایرانی همچنان در بازداشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۵۴۶۸

سرمربی لژیونر ایرانی همچنان در بازداشت

 به گزارش جهان نيوز، ایوان لکو باید به فهرستی از 20 پرسش پلیس بلژیک پاسخ می‌داد و بدین‌خاطر شب گذشته را در یکی از سلول‌های پلیس قضایی در هاسلت گذراند.
  والتر استنبروژ، وکیل کلوب بروژ و ایوان لکو با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ایوان لکو عصر امروز باید نزد قاضی تحقیق پرونده پولشویی و تبانی فوتبال بلژیک حاضر شود و به پرسش‌های او پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم به خاطر تعداد بازداشت‌های بسیار زیادی که روز گذشته توسط پلیس صورت گرفت نمی‌توانستند تصمیمی درباره شرایط ایوان لکو بگیرند.

وی ادامه داد: سعی می‌کنم در جلسه امروز دادگاه به او کمک کنم. او همانند دیگران به دلیل جرایم مشابهی بازداشت شد و به تمام پرسش‌های پلیس پاسخ داد. پلیس بلژیک هم رفتار مناسبی داشت و ایوان لکو از شرایط خوبی برخوردار است. امیدوارم در جلسه امروز درباره ایوان لکو تصمیم قطعی بگیرند.

فیلیپه ماینسه وکیل برادر رئیس باشگاه شارلوا نیز با اشاره به نمایش قدرت پلیس بلژیک در منرل مجتبی بیات، برادر رئیس ایرانی باشگاه شارلوا گفت: آنها (پلیس بلژیک) حتی اسلحه‌ خود را به سمت سر موکل بنده نشانه گرفتند!

همچنین پلیس قبرس به درخواست همتای بلژیکی خود یک تبعه خارجی که از او به عنوان یکی از عاملان اصلی تبانی در فوتبال بلژیک نام برده می‌شود در نیکوزیا، پایتخت قبرس بازداشت کرد. این فرد 52 ساله متهم به جعل اسناد، پولشویی و تبانی در فوتبال بلژیک است.
  منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است

 مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

 بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

گفتنی است: موج سواران در فضای مجازی ساعتی قبل در یک خبر جعلی اعلام کردند یک دختر به دلیل بی حجابی (همزمان با اجرای طرح حجاب و عفاف) توسط پلیس پایتخت بازداشت و سپس به دلایلی جانباخته است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس
  • استفتاء از امام خامنه‌ای؛ برخورد شیء پاک با نجس احتمالی
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • بلژیک سفیر ایران را احضار کرد