Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوان لکو باید به فهرستی از ۲۰ پرسش پلیس بلژیک پاسخ می‌داد و بدین‌خاطر شب گذشته را در یکی از سلول‌های پلیس قضایی در هاسلت گذراند.

والتر استنبروژ، وکیل کلوب بروژ و ایوان لکو با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ایوان لکو عصر امروز باید نزد قاضی تحقیق پرونده پولشویی و تبانی فوتبال بلژیک حاضر شود و به پرسش‌های او پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم به خاطر تعداد بازداشت‌های بسیار زیادی که روز گذشته توسط پلیس صورت گرفت نمی‌توانستند تصمیمی درباره شرایط ایوان لکو بگیرند.

وی ادامه داد: سعی می‌کنم در جلسه امروز دادگاه به او کمک کنم. او همانند دیگران به دلیل جرایم مشابهی بازداشت شد و به تمام پرسش‌های پلیس پاسخ داد. پلیس بلژیک هم رفتار مناسبی داشت و ایوان لکو از شرایط خوبی برخوردار است. امیدوارم در جلسه امروز درباره ایوان لکو تصمیم قطعی بگیرند.

فیلیپه ماینسه وکیل برادر رئیس باشگاه شارلوا نیز با اشاره به نمایش قدرت پلیس بلژیک در منرل مجتبی بیات، برادر رئیس ایرانی باشگاه شارلوا گفت: آن‌ها (پلیس بلژیک) حتی اسلحه خود را به سمت سر موکل بنده نشانه گرفتند!

همچنین پلیس قبرس به درخواست همتای بلژیکی خود یک تبعه خارجی که از او به عنوان یکی از عاملان اصلی تبانی در فوتبال بلژیک نام برده می‌شود در نیکوزیا، پایتخت قبرس بازداشت کرد. این فرد ۵۲ ساله متهم به جعل اسناد، پولشویی و تبانی در فوتبال بلژیک است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بلژیک فوتبال پایتخت کاوه رضایی لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت با اقدام به موقع ماموران گشت کلانتری مرکزی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جمال سلمانی امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پژو، بلافاصله مأموران کلانتری مرکزی شهرستان ایوان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام گزارش مأموران انتظامی راکب موتورسیکلت به وسیله قمه ضمن حمله ور شدن به سرنشینان خودرو پژو، علاوه بر خسارت به خودرو، سرنشینان را از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با حضور به موقوع مأموران کلانتری ضارب که قصد فرار داشت در اقدامی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


سلمانی با بیان اینکه سرعت عمل مأموران در دستگیری عامل شرارت باعث رضایتمدی شهروندان شد، افزود: پلیس با هرگونه ب نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم زنند.

کد خبر 747658

دیگر خبرها

  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد