Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@06:19:18 GMT

کرباسیان از ایمیدرو رفت

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۵۶۴۴

کرباسیان از ایمیدرو رفت

کرباسیان پیش از ظهر دیروز در جلسه‌ای با معاونان و مدیران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، از تصمیم خود در پایبندی به قانون منع به کار گیری بازنشستگان خبر داد. وی در مرداد ماه در روز خبرنگار این مورد را اعلام کرده بود که با ابلاغ قانون مذکور از سمت خود کناره گیری می‌کند.

کرباسیان در عین حال خبر داد که با تایید وزیر صنعت معدن و تجارت دکتر اردشیر سعدمحمدی را به عنوان قائم مقام خود معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعد محمدی که از مدیران باسابقه ایمیدرو است و تجربه مدیریت بر شرکت‌های بزرگ معدن و صنایع معدنی را دارد، به طور موقت وظایف هدایت ایمیدرو را برعهده گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی کرباسیان ایمیدرو قانون منع به کارگیری بازنشستگان سازمان توسعه و نوسازی معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده ١٠٨ محدوده اکتشافی معدنی در جنوب استان کرمان

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری مزایده ۱۰۸ محدوده اکتشافی و محدوده بهره برداری معدنی در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان‎ها خبرگزاري دانشجو ، محمد مجاز، معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری مزایده ۱۰۸ محدوده اکتشافی و محدوده بهره برداری معدنی در جنوب کرمان خبر داد.

وي گفت: آگهی مزایده عمومی معادن، محدوده های اکتشافی، محدوده های اکتشافی و گواهی کشف جنوب کرمان از ۲۴ اسفند ماه از طریق نشریات کثیرالانتشار و سایت اداره کل صمت جنوب کرمان به آدرس https://skr.mimt.gov.ir/ منتشر شده است.

وی با بیان اینکه مهلت دریافت اسناد مزایده  ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ و مهلت ارسال مدارک ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است، تاکید کرد: زمان بازگشایی پاکت های مزایده ۱۶ اردیبهشت ماه است.

مجاز خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت اسناد مزایده می توانند به سامانه‌ تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس  setadiran.ir مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • "امیراسکندری"، معاون مالی و اقتصادی ایمیدرو شد
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • هرمزگان به تامین کننده ۴۰ درصد موز کشور تبدیل خواهد شد
  • مزایده ١٠٨ محدوده اکتشافی معدنی در جنوب استان کرمان
  • سال آینده خدمت رسانی به مردم تسریع خواهد شد
  • افتتاح ماهانه یک‌هزار واحد مسکونی در قم از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • شناسایی ۷۰ قانون مخل کسب و کار و تولید در استان اردبیل
  • هشدار داستانی به مسئولان دولتی برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران
  • کمک چادرملو به سیل زدگان سیستان و بلوچستان 
  • اجرای قانون فراتر از قانون در خراسان جنوبی انجام می‌شود