Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:36:19 GMT

مغز‌های کوچک زنگ‌زده صدرنشین جدول فروش فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۵۹۶۴

مغز‌های کوچک زنگ‌زده صدرنشین جدول فروش فیلم

رکنا: جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "مغزهای کوچک زنگ زده" به نویسندگی و کارگردانی "هومن سیدی" در دومین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.

به گزارش رکنا، از نکات جالب جدول فروش این هفته از سینمای ایران می توان به حضور نسبتاً قدرتمند تمامی فیلم های تازه اکران شده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نحوی که به جز فیلم هزارپا تمامی صدرنشینان هفته اول اکران را پشت سر می گذاشتند.

مغزهای کوچک زنگ زده

فروش هفتگی: ۲,۲۴۲,۷۰۲,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۴,۳۰۴,۲۰۹,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: هومن سیدی

بازیگران: نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی، علی علایی، نازنین بیاتی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان، هامون سیدی، لادن ژاوه وند

خلاصه داستان: میگن اگه چوپان نباشه گوسفندا تلف میشن یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن چون مغز ندارن، هرکسی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز.

هشتگ

فروش هفتگی: ۵۸۷,۰۸۵,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۹۳۴,۶۷۶,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: رحیم بهبودی فر

بازیگران: نیوشا ضیغمی, بهاره رهنما, بیژن بنفشه خواه, حدیث فولادوند, محمدعلی کیانی, مهرداد فلاحتگر, ارسلان قاسمی, امید روحانی, محسن ملکی, جواد هاشمی, امیرعلی نیازی, محمدمهدی احمدی, آرتین پشنگ, ثنا کیانی

خلاصه فیلم: فیلمی اجتماعی است با رگه های کمدی است.

لازانیا

فروش هفتگی: ۵۳۵,۹۸۱,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۵۵۰,۲۶۴,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: حسین قناعت

بازیگران: جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعدهدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب، محمد شیری

خلاصه فیلم: فیلمی اجتماعی است با رگه های کمدی است.

هزارپا

فروش هفتگی: ۳۷۵,۰۲۸,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۳۶,۴۱۹,۰۴۹,۰۰۰ تومان

کارگردان: ابوالحسن داوودی

نویسنده: امیر برادران, پیمان جزینی, مصطفی زندی

بازیگران: رضا عطاران, جواد عزتی, سارا بهرامی, مهران احمدی, لاله اسکندری, سعید امیرسلیمانی, شهره لرستانی, سپند امیرسلیمانی, امید روحانی, نعیمه نظام دوست, امیرمهدی ژوله, سینا رازانی, حسین سلیمانی, محمد نادری, سیدعلی صالحی, بهرام ابراهیمی, ارشا اقدسی, شهین تسلیمی, حمیدرضا فلاحی, علی یعقوبی, علی عامل هاشمی, اشکان منصوری

خلاصه فیلم: دزدی، اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند.

عرق سرد

فروش هفتگی: ۳۶۴,۵۶۵,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۷۰۰,۱۴۲,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: سهیل بیرقی

بازیگران: باران کوثری, امیر جدیدی, سحر دولتشاهی, لیلی رشیدی, هدی زین العابدین

خلاصه داستان فیلم: داستان این فیلم درباره افروز اردستانی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است که با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می کند و عازم مالزی می شود، در فرودگاه افروز متوجه می‌شود که ممنوع الخروج است.

تنگه ابوقریب

فروش هفتگی: ۲۲۰,۶۵۱,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۴,۹۷۳,۲۴۹,۰۰۰ تومان

کارگردان: بهرام توکلی

بازیگران: جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، مهدی پاکدل، علی سلیمانی، قربان نجفی و مهدی قربانی

خلاصه داستان فیلم: گاهی در زندگی در موقعیت هایی قرارمیگیری که بالاتر از اهمیت مرگ و زندگی شخصی است. گاهی مرگ و‌زندگی یک کشور در گرو تصمیم توست. از میدان ندا می آید، هرکس بترسد زودتر می میرد...حال ببینیم چطور غیرت بر قدرت نظامی چیره می‌شود.

همچنین فیلم های جاده قدیم با ۱۴۷,۲۱۵,۰۰۰ تومان فروش، سوفی و دیوانه با ۶۵,۶۲۵,۰۰۰ تومان فروش، ماهورا با ۵۴,۱۵۶,۰۰۰ تومان فروش و کاتیوشا با ۲۵,۱۲۲,۰۰۰ تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول فروش سینمای ایران را در اختیار دارند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گریه های دردناک نوعروس که در دام یک راننده افتادند! / من سیاه بختم! عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است اقدام شنیع یک زن و شوهر با اندام های 20 زن و دختر جوان + تصاویر و جزئیات دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس آخرین خبر از پرونده سیاه ایرانشهر رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام اعتراف یک زن به کشتن خانم معلم زنجانی / او زندگی ام را بهم ریخته بود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم جدول فروش سینمای ایران فیلم فروش هومن سیدی عکس ایران فیلم تجاوز دختر مرد پرونده خانواده جوان هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )

شرکت خودروسازان بم ( از زیر مجموعه های کرمان موتور) اولین شرایط فروش محصول  BAC X۳ PRO را در سال جدید اعلام کرد.این محصول با توجه به ابعاد، مشخصات و قیمت می تواند به عنوان رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو تلقی شود.   به گزارش عصر ایران شرکت خودروسازان بم، خودرو BAC X۳ PRO را باقیمت ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی به فروش می رساند.که این عددبه قیمت پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو در بازار بسیار نزدیک می باشد.     زمان ثبت نام این خودرو از ۲۹ فروردین تا ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نمایندگی های مجاز شرکت خودروسازان بم اعلام شده است.   پیش پرداخت برای خرید خودرو باک ایکس۳ پرو مبلغ ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است و دوره بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه خواهد بود. مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند این محصول تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.   زمان تحویل خودرو باک X۳ پرو، ۹۰ روز کاری اعلام شده است و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک به فروش خواهد رسید. جدول فروش به شرح زیر می باشد مشخصات و امکانات BAC X۳ PRO 

خودرو BAC X۳ PRO یک کراس اوور کامپکت با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب است که از سال جاری در خط تولید شرکت خودروسازان بم مونتاژ می شود. با توجه به تقاضای بالا برای خرید خودرو در این سگمنت، قطعا عرضه این محصول می تواند برگ برنده ای برای خودروسازان بم و کرمان خودرو باشد.

خودرو باک X۳ پرو از یک موتور به حجم ۱۴۹۸ سی. سی با حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن بر متر برخوردار است. این خودرو ۴ سیلندر مجهز به گیربکس سی وی تی بود و سیستم ترمز جلو و عقب آن دیسکی است.


 
خودرو بی ای سی X۳ از سیستم پایداری ABS، EBD، ESC، TCS، HHC، VDC و EBA بهره می برد و حجم صندوق عقب در این محصول ۴۰۰ لیتر اعلام شده است.حجم باک سوخت خودرو مورد اشاره ۴۵ لیتر می باشد و سایز تایر رینگ آلومینویم ۱۶ اینچ است.

این خودرو که از نیروی محرکه محور جلو بهره می برد سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و کامفورت را پشتیبانی می کند و طول، عرض  و ارتفاع باک X۳ پرو به ترتیب ۴۰۰۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلیمتر است.
 


سیستم تعلیق جلو مستقل مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میله پیچشی نیمه مستقل است و خودرو بی ای سی X۳ استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می کند.
 
از جمله امکانات رفاهی BAC X۳ پرو، می توان به آیینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن و راهنما، ریل سقفی، سانروف با قابلیت تشخیص مانع، شیشه های جلو و عقب برقی تک لمسی با قابلیت تشخیص مانع + power windows، گرمکن شیشه عقب + برف پاک کن، سیستم فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، کروز کنترل، روکش صندلی چرمی تک رنگ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۶ حالت دستی، صندلی جلو با قابلیت ۴ حالت دستی، قابلیت تاشوندگی صندلی های ردیف عقب، آفتاب گیر راننده و سرنشین همراه با آینه، کنسول مرکزی به همراه جا لیوانی، قفل مرکزی، قفل اتوماتیک درب ها حساس به سرعت، استارت دکمه ای + ورود بدون کلید، ریموت هوشمند، سیستم پایش فشار باد تایر ( TPMS )، تهویه مطبوع برقی و هشدار سرعت بالا اشاره کرد.

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رقیب جدی پژو 207 روانه بازار می شود (+عکس و مشخصات خودرو)

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق